امام جمعه مشهد گفت: حادثه‌ای که اخیراً در برج میلاد تهران اتفاق افتاد، تصادف نبود. یک برنامه‌ریزی حساب‌شده از سوی دشمن بود. بنده نمی‌خواهم شورای شهر تهران و شهرداری را متهم کنم که آنها برنامه‌ریزی کردند. بلکه می‌گویم این تصادفی نبود که برنامه‌ریزها از شهردار دعوت کنند و دقیقاً این برنامه را اجرا کردند. این برنامه دهن‌کجی به حضرت زهرا(س) بود. این برنامه را برگزار کردند و با رقص یک عده نوجوان و دختر جوان نشان دادند که الگوی جامعه حضرت زهرا (س) نیست بلکه سوفیا لورن است.
کد خبر: ۱۱۲۸۲۵۹
واکنش آیت الله علم الهدی به جشن برج میلاد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری‎ها، حجت‌الاسلام علم‌الهدی در نماز جمعه این هفته مشهد در حرم رضوی با تبریک روز زن گفت: روز میلاد فاطمه(س) مصادف با روز میلاد امام بزرگوار است. این تصادفات طبیعی نیست. گاهی با تطبیق آنها حقایقی بناست بر ملا شود اینکه ولادت امام در روز ولادت حضرت زهرا(س) بوده نشانگر این واقعیت است که هدف اصلی قیام حضرت فاطمه به دست توانمند این فرزند برومندش قابل تحول است.

وی با طرح این سوال که چرا امروز روز زن لقب گرفته است، چون فاطمه از تبار زنان بوده؟ ادامه داد: علت این نامگذاری به خاطر شخصیت الگویی صدیقه اطهر برای زنان مسلمان و زنان دلداده به عشق زهرا (س) است. آنها که خود را به عشق فاطمه(س) وابسته می‌دانند، بدانند الگوی آنها در زندگی زهرا (س) است الگوی زن مسلمان فاطمه است. الگوسازی فاطمه (س) در جامعه برای جامعه هویت بخش و هویت‌ساز است.

او در بخشی از سخنرانی خود به حادثه اخیر در برج میلاد اشاره کرد و گفت:‌ حادثه‌ای که اخیراً در برج میلاد تهران اتفاق افتاد، تصادف نبود. آن‌ها می‌خواستند این را ثابت کنند که الگوی ما حضرت زهرا(س) نبود. این جشن دهن‌کجی به رهبری،‌ اسلام، خانواده شهدا، همه شما مرد و زن بود. از همه این‌ها گذشته دهن‌کجی به حضرت زهرا (س) بود. نمی‌شود توجیه کنید که این‌ها بچه بودند. دختران نوجوان و جوانی که دقیقاً نقطه تحریک بودند، وقیح‌ترین حرکات را انجام دادند. این قابل توجیه نیست. مردم به شما رای دادند شهرشان را آباد کنند. نه این‌که یک عده عوامل نفوذی دشمن بیایند در جنگ نرم با همدست شوند و به حضرت زهرا توهین کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها