استقلال با وینفرد شفر حسابی روی دور افتاده است. این تیم می تواند با جمع آوری امتیازات لازم به رتبه دوم در پایان فصل برسد و نایب قهرمان شود.
کد خبر: ۱۱۲۸۱۴۶
بررسی احتمالات نایب قهرمانی استقلال ؛ فقط برد و دیگر هیچ

به گزارش جام جم آنلاین ، استقلال در پایان هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با پیکان و سایپا هم امتیاز است اما به دلیل تفاضل گل بهتر در رتبه سوم قرار دارد. این تیم 5 مسابقه دیگر در پیش رو دارد و برای اینکه به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر برسد در سخت گیرانه ترین حالت ممکن باید همه آنها را ببرد.

آنها اگر همه بازی‌های خود را پیروز شوند، دیگر کاری با تیم‌های چهارم و پنجم نخواهند داشت و فقط باید به امتیاز از دست دادن ذوب در یکی از بازی‌ها چشم بدوزند. ضمن اینکه آبی‌ها هفته بیست‌ونهم با پیکان بازی دارند و اگر شرایط همینطور پیش برود، می‌توانند جلالی و تیمش را یک هفته به پایان لیگ از کورس خارج کنند و سپس فقط با سایپا و ذوب‌آهن برای کسب نایب قهرمانی بجنگند. همچنین پیکان و سایپا هفته سی‌ام مقابل هم قرار خواهند گرفت و این بازی هم می‌تواند نتیجه را به نفع استقلال رقم بزند. البته که این وضعیت برای تیم‌های پیکان و سایپا نیز کاملا مثل استقلال است و هر سه تیم اگر موفق به پیروزی در همه بازی‌های خود شوند، فقط باید منتظر لغزش ذوب باشند. ذوبی که هفته یکی مانده به پایان مقابل صدرنشین یعنی پرسپولیس قرار می‌گیرد و این بازی می‌تواند تکلیف سایپا و استقلال و پیکان را نیز روشن کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها