استقلال تهران در پایان دربی 86 با یک گل تیم صدرنشین پرسپولیس را شکست داد، نکته تاسف آور پرتاب اشیا از سوی هواداران استقلال بود که در دونوبت به سمت بازیکنان پرسپولیس کفش و سنگ و میوه پرتاب کردند و این در حالی بود که رئیس فیفا در استادیوم نظاره گر اوضاع بود و لبخندی تلخ بر لب داشت.
کد خبر: ۱۱۲۶۳۵۲
آبی ها در زمین برنده شدند روی سکو باختند+عکس

به گزارش جام جم آنلاین، دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و پنجم هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز با قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد.

ترکیب استقلال:
سید مهدی رحمتی، وریا غفوری، روزبه چشمی، مجید حسینی، امید نورافکن، فرشید باقری، امید ابراهیمی، سرور جپارف، فرشید اسماعیلی(۶۷ علی قربانی)، داریوش شجاعیان و مامه بابا تیام

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا(۶۷ صادق محرمی)، محسن ربیع‌خواه(۷۵ احمد نورالهی)، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، بشار رسن(۶۰ گادوین منشا) و علی علیپور.

درحالی که بازی سرد و کسل کننده دنبال می شد استقلال در دقیقه 43 و در یک موقعیت خوب به گل رسید.

ابتدا ارسال جباروف را تیام درون محوطه کنترل کرد و پس از یک رفت و برگشت و اشتباه مدافعان پرسپولیس وریا غفوری صاحب موقعیت شد و توانست ضربه نهایی را بزند. ضربه او به هر دو تیر دروازه برخورد کرد و گل اول بازی به ثمر رسید.

این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آبی پوشان پایتخت خاتمه یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها