پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه داربی هشتاد و ششم تهران گفت: استقلال این روزها تیم خوبی شده و پرسپولیس شرایط روحی خوبی دارد، امیدوار بازی زیبایی از کار در بیاید.
کد خبر: ۱۱۲۵۹۵۸
نظر علی پروین درباره دربی 86

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا ، علی پروین درباره داربی ۸۶ و شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به صحبت پرداخت. پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در این گفت‌وگو ابراز امیدواری کرد که هواداران در این دیدار بازی جذاب و زیبایی را تماشا کنند.

* داربی ۸۶ در حالی برگزار می‌شود که در صورت پیروزی پرسپولیس این تیم قهرمان لیگ خواهد شد. نظرتان درباره این بازی چیست؟

این بازی دیداری است که مردم شش ماه انتظارش را می‌کشند. امیدوارم که یک بازی قشنگ و زیبایی را ببینیم و تماشاگران هم تیم مورد علاقه خودشان را تشویق کنند و خدای نکرده به داور توهین نکنند. این دو تیم همیشه رقیب بوده‌اند. ما همیشه با آن‌ها رقیبیم. البته همیشه هم گفته‌ام تیم دومم استقلال است. استقلال این روزها تیم خوبی شده است و در چهار، پنج هفته اخیر نتایج خوبی گرفته است. امیدوارم که یک بازی زیبا حاصل آن باشد که مردم لذت ببرند و هر تیمی که خوب بازی کرد، سه امتیاز را بگیرد.

* در مورد این موضوع که پرسپولیس اگر پیروز شود علاوه بر شکست دادن رقیب دیرینه‌اش قهرمان خواهد شد، نظرتان چیست؟

هم پرسپولیس شرایط روحی خوبی دارد و هم استقلال با آن بازی‌های خوبی که در هفته‌های اخیر انجام داده روحیه خوبی دارند. پرسپولیس به خاطر این که قهرمانی‌اش مشخص شده خاطرجمع بازی می‌کند. الان شرایط دو تیم بسیار خوب است و امیدواریم بازی خوب و قشنگی بشود و مردم لذت ببرند.

* در دو سال اخیر از پرسپولیس واقعا لذت برده‌اید؟

سال قبل که پنج، شش بازی انجام دادند، من گفتم این تیم با اختلاف ۱۲ امتیاز قهرمان خواهد شد. امسال هم گفتم با اختلاف ۱۵ امتیازی قهرمان می‌شود. ما با بردهایش کیف می‌کنیم و با باخت‌هایش هم غمگین می‌شویم. البته خدا را شکر باخت‌های زیادی هم نداشتند. تیم پرسپولیس واقعا خوب است. مدیریت خوب است و آن چیزی که از همه چیز مهم‌تر است شرایط مالی است که آن هم بسیار خوب است. بازیکن سر موقع پولش را می‌گیرد و به خاطر همین، حاضر است چشمش را هم مقابل توپ بگذارد. تیم واقعا هماهنگ است به طوری که گاهی من فکر می‌کنم پرسپولیس یک یا دو بازیکن بیشتر در زمین دارد. یعنی تیم از نظر بدنی خیلی آماده است.

* مهم‌ترین عاملی که فکر می‌کنید در چند سال اخیر باعث شده پرسپولیس تیم رویایی داشته باشد، چیست؟

مهم‌ترین مساله همان موضوع مالی است. اگر شرایط مالی خوب نبود، بازیکنان پولشان را نمی‌گرفتند، همه غر می‌زدند یا در تمرین سه نفر، یک طرف می‌رفتند و چهار نفر در طرف دیگر بودند. من این مسائل را ۳۰، ۴۰ سال تجربه کردم. الان حرف اول را مسائل مالی می‌زند و بعد مدیریت و کادر فنی خوب است که پرسپولیس دارد. تیم آن قدر شرایط بدنی‌اش خوب است که گاهی فکر می‌کنم یک بازیکن اضافه در زمین هست. امیدوارم حالا که در لیگ قهرمان شده‌اند، کاری کنند که در آسیا هم قهرمان شوند.

* آیا واقعا این شدنی است؟ پرسپولیس پارسال در جمع چهار تیم برتر آسیا حضور داشت و آن داستان الهلال رخ داد.

شرایطش را واقعا دارد. بازی‌ها همیشه شرایط خوب و بد دارد. گاهی پنج بازی تیمت انجام می‌دهد و فقط یک بازی بد است و آن بازی بد هم مقابل تیم عرب‌ها ایجاد می‌شود. روزی که پرسپولیس باخت، واقعا روز بدش بود. واقعا نمی‌دانم در آن بازی چرا اصلا بازیکنان دوندگی نداشتند یا خسته بودند یا ناهماهنگ بودند. ان‌شاءالله در آسیا هم قهرمان شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها