برنامه صبح و ورزش یکشنبه ۶ اسفند با حضور فرزاد کوهیان، مربی بسکتبال به بررسی وضعیت تیم ملی بسکتبال اختصاص داشت.
کد خبر: ۱۱۲۵۰۷۹
آخرین وضعیت تیم ملی بسکتبال پیش از مصاف با عراق

به گزارش جام جم ورزشی به نقل از رادیو ورزش، فرزاد کوهیان، مربی بسکتبال پیرامون وضعیت تیم ملی بسکتبال در رقابتهای انتخابی جام جهانی اظهار کرد: با توجه به اینکه ما فرصت زیادی در اختیار نداشتیم؛ در این فرصت کم تلاش کردیم تا هماهنگی بین بازیکنان را بیشتر کنیم. در بازی قبلی، بازیکنان ما در مقابل تیم قزاقستان بخصوص در نیمه دوم هماهنگ تر شدند و بهتر همدیگر را پیدا کردند و تیم موفق به کسب پیروزی شد. امروز مقابل عراق بازی خواهیم داشت که در بازی رفت مغلوب این تیم شدیم ولی امیدواریم با توجه به برد مقابل قزاقستان و حضور خانواده ها برای تماشای این مسابقه، بازی خوبی ارائه کنیم.

کوهیان درخصوص تاثیر بازگشت صمد نیکخواه بهرامی به تیم ملی گفت: حضور صمد نیکخواه بهرامی و تلاشی که در تمرینات و مسابقات دارد؛ خیلی تاثیرگذار است. ارتباط و همکاری خوبی بین او و بازیکنان وجود دارد. حضور صمد مزیتهای زیادی دارد و پیش بینی می کنیم که شرایط تیم بهتر شود.

وی در مورد افزایش سهمیه آسیا برای حضور در رقابتهای جام جهانی و آسانتر شدن صعود به مرحله بعدی بیان کرد: مسابقاتی که در آسیا برگزار می شود به لحاظ شرایط ویژه ای که بعضی تیم ها دارند؛ برای نمونه قطر در این هفته یک بازیکن آمریکایی گرفته است و یا عراق نیز یک بازیکنان آمریکایی در اختیار دارد که نشان دهنده این است که تیم ها قابل تغییر و قدرتمندتر شدن هستند. با توجه به این موضوع و بخصوص شرایطی که فیبا برای توسعه بسکتبال در نظر دارد و خودش نیز مستقیما وارد عمل شده است؛ به نظر می رسد هر کجا غفلت کنیم؛ جریمه خواهیم شد. هر بازی برای ما حکم حضور و عدم حضور دارد و با توجه به اینکه با شرایطی که داریم از بازیکن خارجی استفاده نخواهیم کرد؛ باید پله های اول را محکم برداریم تا در پنجره های بعدی آسوده تر گام برداریم.

وی در ادامه افزود: حضور استرالیا و تیم های اقیانوسیه با توجه به اینکه تیم هایی قوی هستند؛ کار ما را سخت می کنند و از سوی دیگر خوشحالیم که می توانیم با تیم های قدرتمندی بازی کنیم و سطح بسکتبال مان را ارتقا دهیم.

برنامه صبح و ورزش یکشنبه ۶ اسفند با اجرای خسرو والی زاده پخش شد. این برنامه کاری از گروه علوم ورزشی همه روزه به جز جمعه ها ساعت ۷:۱۵ به مدت ۱۱۰ دقیقه از رادیو ورزش پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها