مجله فورفورتو « fourfourtwo » در شماره اخیر با ستاره های روز دنیای فوتبال و البته یک اسطوره بزرگ دنیای فوتبال گفت و گو کرده است.
کد خبر: ۱۱۲۱۵۲۰
4 ستاره و 4 گفت و گو ؛ بخواهند و نخواهند با همه دوست می شوم +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، خلاصه ای از گفت و گوی این چند ستاره به این شرح است:

محمد صلاح: از بچگی لیورپول را دوست داشتم!

فرعون لیگ برتر کسی نیست جز محمد صلاح ستاره مصری لیورپول، کسی که اکنون فقط یک گام با صدر جدول گلزنان فاصله دارد و 21 گل زده است. او توانایی این را دارد تا تبدیل به برترین بازیکن آفریقایی تاریخ لیگ برتر انگلیس شود.

البته صلاح مثل اکثر ستاره های دیگر دنیای فوتبال می گوید از بچگی دوست داشته برای تیم کنونی اش بازی کند و هوادار آن بوده است. وی به مجله فورفورتو گفت: «از وقتی بچه بودم یکی از طرفداران لیورپول بودم. آنها تیم مورد علاقه لیگ برتری من هستند. از وقتی بچه بودم دوست داشتم برای این تیم بازی کنم و می دانستم این همان تیمی است که من باید برایش به میدان بروم!»

ادرسون: نزدیک بود هافبک شوم

ادرسون یکی از بهترین دروازه بانان کنونی جهان است و البته پردرآمدترین دروازه بان کنونی دنیای فوتبال. این سنگربان منچسترسیتی هر هفته به همراه تیمش به قهرمانی این فصل از لیگ برتر نزدیک تر می شود. البته این گلر موفق نزدیک بود زمانی به اجبار تغییر پست بدهد. او در اینباره به مجله فورفورتو گفت: «وقتی برای تیم جوانان بنفیکا بازی می کردم مربی از من خواست که تغییر پست بدهم به خط هافبک بروم. این تغییر پست من را دستپاچه نمی کرد اما خوشحالم که به پست واقعی ام برگشتم.»

این دروازه بان گفت: «وقتی برای آکادمی سائوپائولو هم بازی می کردم علاقه داشتم گل بزنم. در مدت حضورم در آکادمی به عنوان دروازه بان بارها از روی نقطه پنالتی و ضربه آزاد موفق به گلزنی شدم.»

مودریچ: نمیخواستم به آن شکل از تاتنهام جدا شوم

ستاره کروات رئال مادرید یکی از بهترین بازیکنان این تیم در سال های اخیر بوده است.او از تاتنهام به رئال منتقل شده بود. او گفت: «یکی از بزرگ ترین افسوس های زندگی من این است که با تاتنهام هیچ عنوان قهرمانی را به دست نیاوردم. ما تیمی قوی بودیم و بازیکنان خوبی داشتیم و فوتبال زیبایی هم به نمایش می گذاشتیم. نمیخواستم به آن شکل از تاتنهام جدا شوم اما چاره ای هم نبود. کاش جدایی ام کمی بهتر بود.»

مودریچ افزود: «تاتنهام یکی از زیباترین فوتبال های دنیا را به نمایش می گذارد. امیدوارم روزی این تیم بتواند قهرمان لیگ برتر شود.»

مین: برای من فقط دوستی معنا دارد

سون هئونگ مین از معدود ستاره های آسیایی درخشان در اروپا است. این ملی پوش کره جنوبی در تاتنهام بازی می کند. او سعی می کند رفتاری گرم و بسیار صمیمانه با هم تیمی هایش داشته باشد حتی اگر آنها نخواهند . او گفت: «مهم نیست بقیه چه فکری درباره ام می کنند اما من می خواهم با همه صمیمی باشم. هم تیمی های من اعضای خانواده من و دوستان خوبم هستم. با کمک آنها به بازیکن بهتری در سطح جهان تبدیل می شوم. بخواهند و نخواهند با همه دوست هستم. »

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها