ویژه برنامه 22 بهمن با عنوان «در مسیر آزادی» یکشنبه 22 بهمن از ساعت 9:00 بامداد تا 12:45 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. این برنامه از استودیو پخش شبکه با اجرای احمد اکبرنژاد پای صحبت وخاطرات شنیدنی و جذاب حاج اکبر براتی و دکتر سید جواد منصوری می نشیند.
کد خبر: ۱۱۲۱۱۴۸
«در مسیر آزادی» به 22 بهمن رسید

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه سه سیما، ویژه برنامه در مسیر آزادی میزبان حاج اکبر براتی از جمله کهنه مبارزان دوران انقلاب اسلامی است که به همراه گروهی از طرف حضرت امام خمینی (ره) به عنوان مذاکره کننده با ارتش انتخاب شد و نقش کلیدی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت و تغییر نام میدان ژاله به میدان شهدا توسط او انجام شد.

دکتر سید جواد منصوری نیز از دیگر مبارزان دوره انقلاب است که در حال حاضر مشغول فعالیت درمرکز اسناد انقلاب اسلامی می باشد واز چرایی انقلاب می گوید.

پایگاه استقرار شبکه سه سیما در خیابان آزادی، دانشگاه شریف جنب درب شماره 2 با حضور مجریان شبکه از جمله پیمان طالبی، بهروز مقدم، محمدرضا احمدی، فرشید فهیم، محسن حاجیلو، حامد حاجیلو، پیمان یوسفی، بیژن خراسانی، بهزاد کاویانی و... میزبان حماسه آفرینان راهپیمایی این روز با شکوه باحضور برخی از خوانندگان خواهند بود.

تهیه کنندگی این برنامه که به صورت زنده از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت، برعهده محمد هاشمی اصل است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها