استاد و شاگرد آرایشگر پیش از خوردن قرص برنج خودکشی‌شان را در شبکه مجازی‌ اعلام کردند.
کد خبر: ۱۱۱۹۴۰۸
مرگ استاد و شاگرد آرایشگر با قرص برنج

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، رییس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید گفت: استاد و شاگرد آرایشگر پیش از خوردن قرص برنج خودکشی‌شان را در شبکه مجازی‌ اعلام کردند.

سرهنگ صادق ضرونی با اعلام این خبر توضیح داد: عصر جمعه ۱۳ بهمن ماه مأموران کلانتری از وقوع یک حادثه هولناک با خبر شدند.

وی افزود: مأموران پلیس دریافتند دو زن جوان اقدام به خودکشی کرده که پیکر بی جان آنها به بیمارستان لقمان حکیم منتقل شده است.

سرهنگ ضرونی ادامه داد: مأموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید پس از بررسی میدانی دریافتند دو زن جوان به اسامی دو خانم ۲۴ ساله و ۱۸ ساله در یک آرایشگاه زنانه در منطقه قلعه‌ حسن‌خان به عنوان استاد و شاگرد مشغول کار بودند که دست به خودکشی زده اند.

وی درباره کشف این خبر گفت: یکی از مشتریان این آرایشگاه‌ها که همسایه این دو زن نیز بوده از طریق پروفایل یکی از این دو نفر متوجه اقدام به خودکشی آنها می‌شود. این همسایه به ناگاه در صفحه پروفایل این دو نفر با نوشته‌ «صاحب این پروفایل مُرد، مبارک خیلی‌ها» و سپس پروفایل بعدی که نوشته شده بود «تمام شد الفاتحه مع الصلوات»‌ مواجه می‌شود.

رئیس کلانتری ابوسعید افزود: زن همسایه با دیدن این متن‌ها مشکوک شده و سریعاً‌ به آرایشگاه مراجعه می‌کند که پس از مراجعه به آرایشگاه متوجه سرفه کردن و سر و صدای متوفیان شده که آنها را صدا می‌کند که این دو نفر با شنیدن صدای همسایه ریموت در آرایشگاه را می‌زنند و این فرد بلافاصله وارد مغازه شده و حال و روز این دو نفر را مشاهده کرده و آن دو به وی می‌گویند که قرص برنج خورده‌اند.

سرهنگ ضرونی ادامه داد: زن همسایه بلافاصله موضوع را به عوامل اورژانس اطلاع می‌دهد و عوامل اورژانس این دو نفر را ابتدا به بیمارستان ۱۲ بهمن شهرقدس و سپس به بیمارستان لقمان حکیم تهران منتقل می‌کنند.

وی گفت: متأسفانه تلاش پزشکان در این خصوص نتیجه نداد و بهاره قبل از رسیدن به بیمارستان فوت و لحظاتی بعد ندا نیز فوت کرد.

رئیس کلانتری ابوسعید در خاتمه گفت: هر دو زن متأهل بوده و یکی از آنان دارای دو فرزند بود. دستورات قضایی لازم در صورت چگونگی و علت خودکشی و فوت این دو نفر توسط مراجع قضایی اخذ شده و این موضوع در حال بررسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها