مربی ورزشکار دیروز به اتهام رابطه پنهانی با زن همسایه، پشت درهای بسته و غیرعلنی محاکمه شد.تلفن ناشناس یک غریبه راز این رابطه را برملا کرد.
کد خبر: ۱۱۱۷۹۳۷
محاکمه مربی ورزشی به اتهام رابطه شوم

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از زمستان سال گذشته به دنبال شکایت مرد 37 ساله به نام مصطفی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مرد به پلیس گفت:مدتی پیش فردی ناشناس با تلفن همراهم تماس گرفت و از من خواست تا بیشتر رفت و آمد‌های همسرم را تحت نظر داشته باشم. با این تلفن مشکوک همسرم به نام ژاله را بیشتر کنترل کردم و ناباورانه به رابطه پنهانی او با مربی باشگاهی که هرروز به آنجا می‌رفت، پی بردم. من و همسرم 12 سال است که با هم زندگی می‌کنیم و صاحب سه فرزند هستیم. من هر روز صبح سر کار می‌رفتم و عصرها بعد از کار به باشگاه می‌رفتم تا ورزش رزمی کار کنم، ولی هیچ وقت فکر نمی‌کردم مربی رزمی‌ام به نام کامران با همسرم در ارتباط باشد.من وقتی در تعقیب همسرم بودم، او را سوار خودروی مربی باشگاه ورزشی دیدم و حتی پنهانی چند عکس نیز از آنها گرفتم. وی افزود:این ماجرا تاثیر بدی در روحیه‌ام گذاشته و قادر به ادامه زندگی با همسرم نیستم.

با افشای این خیانت، همسر مربی ورزشی نیز از شوهرش شکایت کرد. این زن گفت: من مدرک فوق‌لیسانس دارم و معلم هستم. سال‌هاست با همسرم زندگی می‌کنم و همیشه به او اعتماد داشتم و هیچ وقت فکر نمی‌کردم کامران چنین خیانتی کند. حالا که به ماجرا پی برده‌ام از شوهرم شکایت دارم.

با تکمیل تحقیقات، زن و مرد جوان دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور یک مستشار غیرعلنی و پشت درهای بسته محاکمه شدند. در این جلسه ژاله، منکر رابطه پنهانی با مربی ورزشی شد.

کامران نیز ادعای عجیبی مطرح کرد و گفت قربانی توطئه زنانه شده است.

این متهم به قضات دادگاه گفت: من و همسرم بتازگی خانه خریده‌ایم و سر سند زدن خانه با هم اختلاف داریم. همسرم حالا این شکایت را مطرح کرده تا خانه‌ای را که خریده‌ام، تصاحب کند. من هیچ رابطه‌ای با ژاله نداشته‌ام.

در پایان جلسه، هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها