سارقان مجتمع تجاری قبل از سرقت از سوی ماموران پلیس دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۱۷۶۷۸
غافلگیر شدن سارقان مغازه در شب یخی تهران

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، رییس کلانتری ۱۵۹ بی سیم گفت: عوامل گشت کلانتری در ساعت ۳ بامداد شب گذشته در خیابان شهرزاد به یک دستگاه خودروی پرشیا مشکوک شدند که جنب مجتمع تجاری پارک شده بود.

وی افزود: ماموران دقایقی به طور نامحسوس محل را تحت مراقبت قرار دادند که مشاهده کردند دو نفر جوان از خودرو پیاده شدند و با یک عدد قیچی قفل بر بزرگ و یک عدد انبر دست و سیم چین در حال باز کردن قفل و نرده‌های مجتمع هستند

سرهنگ کیانوش عزیزی ادامه داد: سریعا عوامل نسبت به دستگیری آنان اقدام که با مقاومت سارقان مواجهه شدند که یکی از سارقان به سمت خودرواش رفت و یک قبضه قمه برداشت که یکی از ماموران با چابکی نسبت به مهار سارق اقدام کرد.

وی گفت: با انتقال متهمان به کلانتری تحقیقات مقدماتی آغاز شد که متهمان بیان داشتند به علت سرمای هوا و خلوتی خیابان‌ها نقشه‌هایی برای سرقت از مغازه‌ها و مجتمع‌های تجاری محدوده شرق تهران داشتند که با دستگیریشان ناکام ماندند.

رییس کلانتری ۱۵۹ بی سیم در خاتمه از متصدیان واحد‌های صنفی خواست با اتخاذ تمهیدات بیشتر امنیتی و ایمن سازی محل کسب خود نسبت به پیشگیری سرقت مغازه توجه داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها