یک ماه پیش بود که کریستیانو رونالدو پس از دریافت توپ طلای 2017 در مصاحبه ای تاکید کرد که برترین بازیکن تاریخ است! این جمله کریس رونالدو باعث شد تا انتقادات زیادی نسبت به او شود. یکی از این منتقدان کسی نبود به جز مارادونا.
کد خبر: ۱۱۱۵۷۷۴
کنایه های سنگین مارادونا به کریستیانو رونالدو ؛ تو هیچ وقت بهترین نیستی

به گزارش جام جم آنلاین ، دیه گو آرماندو مارادونا اسطوره بی بدیل دنیای فوتبال معتقد است کریس بازیکن بزرگی است اما حق ندارد خودش را برترین بازیکن تاریخ فوتبال بداند.

مارادونا درباره رونالدو گفت: «بله او پنج توپ طلا گرفته اما اینکه بگوید من برترین بازیکن تاریخ هستم اصلا درست نیست. میخواهم از او بپرسم تا به حال در جام جهانی قهرمان شده است؟ باعث قهرمانی تیمش شده است؟ باید بگوم تو هیچ وقت بهترین تاریخ نیستی.»

وی افزود: «هرکسی این حق را دارد که هرچه می‎خواهد بگوید و من فکر نمی‎کنم کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن تاریخ باشد. اصلا این‎طور نیست. اما به دوران فوتبالی‌ای که او داشته احترام می‎گذارم. البته که معتقدم او از جایی که در حال حاضر است تا جایی که ما از آن به عنوان بهترین بازیکن تاریخ صحبت می‏‌کنیم راهی طولانی برای رفتن دارد. رونالدو در صحبت‎هایی مدعی شده می‎خواهد ۷ توپ طلا ببرد، باید دید موفق می‏‌شود یا نه.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها