بازخوانی بیانات رهبری درباره مشکلات معیشتی

حل مشکلات اقتصادی کشور درگرو توجه به مسئله تولید (فیلم)

عضو هیات رییسه مجلس در گفت و گو با جام جم آنلاین

وعده های دولت فقط انتخاباتی نباشد

عضو هیات رییسه مجلس گفت: رسیدگی به مطالبات نباید به روزهای انتخابات و حضور در رسانه ها منحصر شود. دولت ها باید با اقدامی فراجناحی و دوری از اختلافات با اجرای فرامین رهبری، حوزه اقتصادی را پویا کنند تا جلوی سرخوردگی و یاس جوانان جامعه گرفته شود.
کد خبر: ۱۱۰۹۹۰۱
وعده های دولت فقط انتخاباتی نباشد

اسدالله عباسی در گفت وگو با جام جم آنلاین با اشاره به شعارها و وعده های نامزدهای ریاست جمهوری در زمان تبلیغات انتخاباتی به مردم می دهند اظهار داشت: قول بهبود وضعیت کسب و کار و ایجاد اشتغال از طرف مسئولین به مردم در رسانه ها باید در صحنه عمل خود را نشان دهد چنانچه جز این باشد و اقشار جامعه این مهم را در معیشت و زندگی خود لمس نکرده و این امر یاس و نا امیدی را در کشور بوجود خواهد آورد.

وی با بیان اینکه مسئولین باید مطابق اهداف بالا دستی نظام کشور را مدیریت کنند، افزود: ضروری است دولتمردان براساس افق 1404 برنامه های توسعه ای و بودجه نویسی سالانه و نیز منابع موجود در کشور در جهت رفع نیازهای اقشار جامعه که عمدتا بیکاری و عدم رونق اقتصادی است گام بردارند و چنانچه در این چارچوب و ذیل فرامین مقام معظم رهبری خاصه در اجرای اقتصاد مقاومتی عمل شود قطعا مسئولان بهتر پاسخگویی مطالبات مردم خواهند بود.

عضو هیات رییسه مجلس تصریح کرد: دولت ها باید براساس مصوبات مجلس و ظرفیت موجود کشور به مردم قول دهند تا خدایی ناکرده در صورت عدم تحقق آن جامعه به ویژه قشر جوان سرخورده نشود. از طرفی اگر وعده ها در چارچوب حزبی و جناحی داده شود حتما در این میان دغدغه اصلی مردم به حاشیه رانده می شود.

عباسی با تاکید بر اینکه دولت ها و مسئولین قبلی و فعلی کشور باید برآورد صحیحی از شرایط سیاسی و اقتصادی کشور داشته باشند و مطابق با آن در قبال مطالبات مردمی پاسخگو باشند، خاطر نشان کرد: هر اندازه با محور نظام و حاکمیت کارها پیش رود و از نیروهای کارآزموده در کشور استفاده شود امورات مردم بهتر رسیدگی می شود. اما اگر هر دولت قصورات و کاستی ها را به گردن دولت قبلی بی اندازد مشکلات فزاینده تر خواهد شد.

وی با نگاهی به فرمایشات مقام معظم رهبری که به تازگی فرمودند کسی که تمام امکانات دولت یک دهه در اختیارش بوده حق ندارد نقش اپوزیسیون را بازی کنند، ابراز داشت: هر اندازه وحدت و هم افزایی در بین مسئولین نظام بیشتر باشد بجای اینکه مردم مایوس شوند این دشمنان حاکمیت هستند که از ایجاد تفرقه و نفاق میان امت ما ناامید می شوند اما اگر دشمن بروز یک شکاف را در بین ما احساس کند به آسانی در آن رخنه کرده و جامعه را ملتهب می کند.

عباسی با گریزی به ناآرامی های اخیر در کشور گفت: مسئولین ما باید دست از اتهام زنی به یکدیگر و جناح بندی های کاذب بردارند و در جهت حل مشکلات معیشتی مردم وحدت نظر داشته باشند. اگر مردم احساس کنند مطالباتشان زمین مانده است مسلما از آینده خود ناامید شده و واکنش نشان می دهند.

وی افزود: تکیه به آرمان ها و ارزشهای نظام- توجه بیش از پیش به منویات رهبری که حل مشکلات مردم از دیرباز بزرگ ترین دل مشغولی ایشان بوده است و نیز همدلی و هم افزایی فراجناحی تنها راه غلبه بر مشکلات است. امروز اگر مردم احساس کنند صدای آنها شنیده می شود هم سو و همراه نظام به رفع مشکلات اقتصادی و توسعه کشور خود با انگیزه ای بالا یاری خواهند رساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها