وزیر کشور با اعلام آمادگی دستگاه‌های انتظامی و امدادی:

مردم آرامش خود را حفظ کنند، جای نگرانی نیست

مادر شهیدی در صفحه اینستاگرام نوشت:همه دنیا و دارایی ها در برابر جان شیرین هیچه،اما شهدا چی میبینن که جان عزیزشونو فدا میکنن اونم به میل و اختیار؟
کد خبر: ۱۱۰۵۱۹۱
واکنش جالب مادر شهید مدافع حرم به زلزله تهران+عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ چهارشنبه شب حوالی ساعت 12 بود که زمین لرزه ، تهران را لرزاند، زمین‌لرزه‌ای که اگر چه بارها نسبت به وقوع آن هشدار داده شده بود اما هیچ‌کس انتظار آمدنش را نداشت! کارشناسان بزرگی زمین لرزه را 5.2 دهم ریشتر و مرکز آن را حوالی تهران اعلام کردند.

رخدادی طبیعی که اگر چه به لطف خداوند خسارت و خرابی شدید همراه نداشت اما چندین ساعت مردم را درگیر اضطراب و دلشوره کرد. بسیاری از شهروندان بلافاصله پس از زلزله به خیابان آمدند تا از خطرات احتمالی زلزله در امان باشند، عده‌ای هم خانه و زندگی را رها کرده و راهی جایی امن شدند. خلاصه در یک کلام زلزله چند ثانیه‌ای ولوله‌ای عظیم در شهر به راه انداخت!

در این میان مثل همیشه فضای مجازی مهمترین راه برای تبادل احساسات و واکنش‌های مردم شد؛ تصاویر خیابان‌های شلوغ در نیمه شب، بی خوابی مردم، صف طولانی پمپ بنزین، پیام‌های حلالیت طلبی، پست‌های مفهومی و ....

اما در بین این همه اضطراب و دل نگرانی، پیام مادر یکی از شهدای بزرگوار مدافع حرم، حال و هوایی متفاوت و خاص داشت. پیامی که حکایت از هزاران حرف ناگفته بود.

این مادر شهید در اینستاگرام خود نوشت: دیشب بعد از زلزله وقتی دیدم همه مردم مال و دارایی و خونه هاشونو رها کردن و با لباس توخونه و بی کفش حتی، از ترس جونشون با استرس و سرعت اومدن تو خیابون، یاد اون بی معرفتایی افتادم که میگن مدافعان حرم برای پول میرن!

گرچه همه میدونن این حرف بی انصافی و بی عقلیه و مبلغ ناچیزی هم به مدافعان حرم بعنوان حق ماموریت میدن.

و اینم میدونن که همه دنیا و دارایی ها در برابر جان شیرین هیچه،اما شهدا چی میبینن که جان عزیزشونو فدا میکنن اونم به میل و اختیار؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها