رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد

ممنوعیت ورود کامیون تا 48 ساعت آینده به پایتخت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که فردا هم طرح زوج و فرد از درب منازل در سراسر پایتخت اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۰۴۱۶۸
ممنوعیت ورود کامیون تا 48 ساعت آینده به پایتخت

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سردار محمدرضا مهماندار با اشاره به مصوبات کمیته کاهش آلودگی هوای تهران در شرایط اضطرار اظهار کرد: با تصمیم این کمیته فردا سه شنبه (28 آذر) نیز طرح زوج و فرد از درب منازل و معابر پایتخت اجرا شده و بر این اساس تمامی خودروهایی که رقم آخر سمت راست پلاکشان زوج باشد اجازه تردد در معابر تهران را پیدا نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه این محدودیت از ساعت 6:30 صبح آغاز شده و تا ساعت 19 ادامه خواهد داشت، گفت: تمامی خودروهای دارای مجوز طرح ترافیک از این محدودیت مستثنی هستند اما باید توجه داشت که با تصویب کمیته اضطرار هیچ گونه مجوز روزانه و هفتگی ورود به محدوده طرح ترافیک تا پایان هفته فروخته نمی‌شود.

سردار مهماندار همچنین از ممنوعیت ورود کامیون‌ها به تهران تا پایان ساعت 24 روز چهارشنبه خبر داد و گفت: تنها کامیون‌های حامل مواد سوختی،‌ جمع‌آوری زباله اجازه تردد در سطح شهر را دارند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به برخورد با خودروهای آلاینده و دودزا اظهار کرد: پلیس در انجام وظایف محوله به خود فردا نیز با وسایل نقلیه‌ای که فاقد معاینه فنی بوده یا علی رغم داشتن معاینه فنی، دودزا و آلاینده باشد، برخورد خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها