به گزارش جام جم آنلاین به نقل از وب سایت 90 ، دیروز هم فدراسیون در اطلاعیه ای همین سهمیهها را اعلام کرد. بر این اساس، ٨ درصد بلیتهای قابل فروش ورزشگاه در اختیار فدراسیون قرار میگیرد که این تعداد، هشت درصد ظرفیت ورزشگاه نیست اما فیفا همه بلیتهای ورزشگاه را نمیفروشد.
همان طور که در جدول ارسالی فیفا و قراردادی که فیفا با فدراسیون فوتبال ایران بسته است مشخص شده، ٨ درصد بلیتهای قابل فروش در اختیار فدراسیون فوتبال ایران قرار میگیرد. از هشت درصد ٧٠٠ بلیت در اختیار فدراسیون فوتبال است و فدراسیون موظف است که آن را خریداری کند و در اختیار خانواده فوتبال اعم از اسپانسرهایش، رسانهها، مدیران و کارکنان فدراسیون، میهمانهای دولتی و وزارتخانهها، بازیکنان تیم ملی و خانوادههایشان، باشگاهها، هیاتهای استانی و پیشکسوتان فوتبال قرار دهد.
خود فیفا هم در هر بازی بلیتهایی را در اختیار اسپانسرهایش و آفیشیالها و همچنین بخشهای مختلف اعم از بخش مسئولیتهای اجتماعی و دولتمردان میزبان در هر شهر میگذارد که شاید در هر بازی به عدد ٥٠٠٠ تا ١٠٠٠٠ بلیت هم برسد.
فدراسیون فوتبال با مذاکراتی که با فیفا داشته در واقع هشت درصد بلیتهای قابل فروش (منهای ٧٠٠ بلیت خودش ) را برای فروش به تماشاگران ایرانی ( در قالب طرح حامیان و مشوقان اصلی تیم ملی) در پرتال قرار میدهد که ٧٠ درصد سهمیه ایرانیهای داخل کشور که کارت اعتباری بین المللی ندارند است و میتوانند از طریق پرتال خرید کنند و ٣٠ درصد هم ویژه ایرانیهای خارج از کشور که است که دارای کارتهای اعتباری بین المللی هستند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد