رنکینگ جدید فیفا اعلام شد

تیم ملی ایران در رده ۳۲ دنیا

در رده‌بندی ماه دسامبر فیفا، تیم ملی فوتبال کشورمان با حفظ جایگاه قبلی خود همچنان بهترین تیم آسیایی خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۰۳۵۹۲
جایگاه ایران در تازه‌ترین رده‌بندی فیفا؛ بدون تغییر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، در حالی که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) قرار است پنجشنبه 21 دسامبر (30 آذر) رده‌بندی ماهیانه تیم‌های ملی جهان را اعلام کند، سایت «football-rankings.info» طبق فرمول‌های موجود اقدام به پیش‌بینی جایگاه‌ تیم‌های ملی جهان کرد که بر این اساس تیم ملی کشورمان با 798 امتیاز همچنان در رده سی‌ودوم جهان و اول آسیا است و تغییری در جایگاهش به وجود نمی‌آید.

در قاره آسیا پس از ایران، استرالیای 747 امتیازی (رده 39 جهان/ بدون تغییر)، ژاپن 600 امتیازی (رده 57 جهان/ 2 پله سقوط)، عربستان 543 امتیازی (رده 62 جهان/ یک پله صعود) و کره جنوبی 541 امتیازی (رده 63 جهان/ 4 پله سقوط) به‌ترتیب دوم تا پنجم هستند.

جایگاه 10 تیم برتر جهان هم دستخوش تغییر نخواهد شد و آلمان، برزیل، پرتغال، آرژانتین، بلژیک، اسپانیا، لهستان، سوئیس، فرانسه و شیلی به‌ترتیب در رده‌های اول تا دهم این رده‌بندی هستند.

همچنین جایگاه و امتیاز همگروهی‌های ایران در جام جهانی 2018 در رده‌بندی پیش‌روی فیفا به این شکل خواهد بود: پرتغال با 1358 امتیاز (رده سوم جهان/ بدون تغییر)، اسپانیا با 1231 امتیاز (رده ششم جهان/ بدون تغییر) و مراکش با 738 امتیاز (رده چهلم/ بدون تغییر).

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها