خالق نقاشی های مسجد جامع خرمشهر به شبکه چهار می آید.
کد خبر: ۱۱۰۳۵۶۷
نقاشخانه «مهمان خانه» با ناصر پلنگی

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه چهار سیما، ناصر پلنگی نقاش شناخته شده ایرانی که در زیر گلوله باران خرمشهر دیوارهای مسجد جامع این شهر را نقاشی کرده است یکشنبه 26 آذر ماه میهمان بخش «نقاشخانه» مهمان خانه می شود.

در این برنامه امیرحسین مدرس مجری برنامه با این هنرمند نقاش در خصوص آثارش به گفتگو می نشیند.

ناصر پلنگی که تاکنون آثار نقاشی، فتو مدیا، کلاژ و... او در نمایشگاه های داخلی و خارجی به نمایش گذاشته شده است، در چهارمین دوره جایزه جهانی «هنرمندان نوظهو» دوبی با اثر «میراث های فراموش شده» در رشته نقاشی برگزیده شد و برای نخستین بار است که این جایزه به هنرمندی از کشور ایران تعلق می گیرد.

مجله ظهرگاهی شبکه چهار سیما که از بخش های مختلفی تشکیل شده است در بخش افتخارات ملی روز یکشنبه میزبان الهام السادات اصغری بانوی محجبه ایرانی که رکورد شنا با دستان بسته را در دنیا به نام خود ثبت کرده، خواهد بود.

برنامه «مهمان خانه» که به صورت هفتگی میزبان یک کارآفرین نمونه خواهد بود در این برنامه پای صحبت ماهرخ فلاحی کارآفرین نمونه و و دامدار نمونه کشوری و همسرش اسفندیار فلاحی باغدار نمونه می نشیند.

برنامه «مهمان خانه» به تهیه‌کنندگی سیدمحمدرضا ضرغامی به یاد روزگار گذشته و براساس سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، تلاش می کند به خانواده‌های ایرانی برای هنرمندانه زندگی کردن اطلاعات بدهد. این برنامه شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 14 و 30 دقیقه از شبکه چهار به صورت زنده پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها