وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خطاب به رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: عباس امروز به لطف اقدامات هماهنگ ما با یکدیگر زنده است.
کد خبر: ۱۱۰۳۳۴۷
لیبرمن: محمود عباس به لطف ما زنده است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه ینی آکیت، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به تهدیدات اخیر محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره قطع هماهنگی های امنیتی با این رژیم متعاقب اقدام روز چهارشنبه ۶ دسامبر سال جاری میلادی (۱۵ آذر ماه) در به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت این رژیم جعلی واکنش نشان داد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد: عباس امروز به لطف اقدامات هماهنگ ما با یکدیگر زنده است.

آویگدور لیبرمن در ادامه تأکید کرد که از تهدیدات رئیس تشکیلات خودگردان مبنی بر قطع هماهنگی های امنیتی با این رژیم هراسی ندارد.

لازم به ذکر است، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ۱۵ آذر ماه اعلام کرد که بیت المقدس را به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی به رسمیت شناخته و قصد دارد سفارت این کشور را از تل آویو به قدس منتقل کند.

اعلام این تصمیم موجی از اعتراضات گسترده منطقه ای و بین المللی را حتی در میان متحدان غربی واشنگتن با خود به همراه داشته است.

در همین رابطه، اعتراضات گسترده مردم مظلوم فلسطین در مخالفت با تصمیم ترامپ، تاکنون چند صد مجروح و چندین شهید در پی داشته است.

گفتنی است، اجلاس فوق العاده سازمان همکاری اسلامی نیز ۲۲ آذر ماه با محوریت قدس در استانبول برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها