از اپرای نظامی تا موسیقی تعزیه به روایت نادر مشایخی

تشکیل ارکستر کلاسیک کشتی به خشکی راندن است

رهبر ارکستر فیلارمونیک تهران از برگزاری کنسرتی ویژه تا ماه آینده و پایان مراحل ضبط آلبوم جدید گروه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۱۱۲۴
تدارک ارکستر فیلارمونیک تهران برای کنسرت

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، آرش گوران با اشاره به فعالیت های جدید این مجموعه توضیح داد: تا چند هفته آینده تازه ترین کنسرت ارکستر فیلارمونیک تهران با شکل و شمایلی متفاوت و ویژه میزبان علاقه مندان موسیقی خواهد بود.

وی درباره رپرتوار انتخابی این کنسرت گفت: برنامه های ویژه ای برای این کنسرت در نظر گرفته ایم ولی همه چیز منوط به دریافت مجوز است بنابراین ترجیح می دهم بعد از دریافت مجوز درباره جزییات کنسرت صحبت کنم.

رهبر ارکستر فیلارمونیک تهران از پایان مراحل ضبط و تولید آلبوم جدید گروه خبر داد و افزود: تمامی مراحل تولید آلبوم گروه به اتمام رسیده و در حال بررسی نحوه عرضه این مجموعه با تهیه کننده ای مناسب هستیم. ارکستر فیلارمونیک تهران جایگاهی دارد که بهترین تهیه‌کنندگان باید آن را همراهی کنند.

گوران در پایان درباره این آلبوم عنوان کرد: تا آنجا که به یاد دارم این اثر اولین آلبومی است که توسط یک ارکستر خصوصی در حوزه موسیقی کلاسیک ایران ضبط می شود. ما برای تولید آلبوم زحمت فراوانی کشیده ایم و شنوندگان بعد از عرضه آن در بازار موسیقی متوجه می شوند که چنین اثری با چه تلاش و سختی به مخاطبان عرضه شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها