در مراسم قدردانی از تلاشگران نشر و تبلیغ نامه های مقام معظم رهبری به جوانان غربی، از صدا و سیما به خاطر تلاش برای نشر و ترویج این مکتوبات و تبیین آن برای مخاطبان داخلی و خارجی قدردانی شد.
کد خبر: ۱۰۹۹۸۳۵
قدردانی از تلاش رسانه ملی در تبیین نامه های رهبر انقلاب

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، همایش طلوع حقیقت برای قدردانی از افرادی که در راستای نشر و تبلیغ نامه های مقام معظم رهبری به جوانان کشور های غربی تلاش کرده اند، برگزار شد.

این همایش مناسبت سالروز انتشار نامه های مقام معظم رهبری به جوانان کشورهای غربی در حوزه هنری برگزار شد و حجت السلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، انگیزه ایشان را از انتشار این نامه ها، تبیین جنایات استعمار در دو قرن اخیر، تجاوزات آشکار به کشور هایی نظیر فلسطین و تلاش سردمداران استعمار برای ایجاد اسلام هراسی در جهان دانست و افزود : ایشان در این نامه ها جوانان کشورهای غربی را از حقایق این تجاوزات آگاه و آنان را به توجه و تحقیق دقیق برای شناخت بهتر پیامبر اسلام (ص) بر اساس مبانی قرآنی دعوت کرده اند.

این همایش از صدا و سیمای جمهوری اسلامی به خاطر ترویج و تبیین نامه های معظم له برای مخاطبانش به ویژه مخاطبان برون مرزی صدا و سیما قدردانی کرد.

دکتر پیمان جبلی معاون برون مرزی صدا و سیما، مجید زین العابدین مدیر شبکه پنج سیما و دکتر ناصری طاهری مدیرکل امور بین الملل این سازمان از جمله معرفی شدگان در این همایش بودند که بیشترین تلاش را برای تبلیغ و تبیین این نامه ها بر عهده داشته اند.

از جمله کارهای ارزشمند صورت گرفته در این زمینه، تشکیل شبکه Q4T به همت اداره کل بین الملل سازمان صدا و سیما بوده است که این شبکه طی یک سال گذشته پاسخگوی مناسبی به سوالات کاربران برون مرزی در راستای شناخت بهتر اسلام و قوانین آن بوده است.

شبکه های برون مرزی صدا و سیما نیز با تولید برنامه های مختلف در یک سال گذشته تلاش خوبی برای بررسی ابعاد مختلف نامه های مقام معظم رهبری و تبیین ویژگی های این مکتوبات برای مخاطبان به ویژه برای نسل جوان در کشورهایی که مخاطب این شبکه ها هستند در پیش گرفته اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها