رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلانی کشور را تشریح کرد .
کد خبر: ۱۰۹۵۰۳۷
یکطرفه شدن چالوس و هراز تا ساعت ۲ بامداد دوشنبه / ترافیک سنگین در خروجی های مشهد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ نادر رحمانی اشاره به ترافیک سنگین و نیمه سنگین دو محور چالوس و هراز، گفت: محور چالوس به سمت مرزن آباد از ساعت ۱۵ امروز یکطرفه شده و محور هراز نیز در حال حاضر یکطرفه است. این محدودیت تا ساعت ۲ بامداد دوشنبه ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه بر طبق آخرین نقشه سازمان هواشناسی بارش باران در ۸ استان آغاز می شود، از رانندگان در خواست کرد برای رانندگی در جاده های کوهستانی حتما نسبت به ایمنی وسیله نقلیه خود اقدام کنند .

ترافیک در خروجی ها مشهد سنگین است/ موج بازگشت زائران

همزمان با اتمام مراسم روز شهادت امام هشتم(ع)، موج بازگشت زائران آغاز شده و ترافیک در محورهای خروجی مشهد سنگین و در جاده های اصلی خراسان رضوی نیمه سنگین است.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی در همین رابطه گفت: ترافیک خودروها در جاده های این استان و خروجی های مشهد هم اینک سنگین و نیمه سنگین است.

سرهنگ هادی امیدوار افزود: ترافیک در آزادراه شهید شوشتری و جاده مشهد - چناران سنگین و در مسیر ملک آباد - نیشابور نیمه سنگین است.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در جاده های مشهد به فریمان و مشهد به سرخس نیز ترافیک نیمه سنگین و در سایر مسیرهای جاده ای استان رفت و آمد خودروها پرحجم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها