مرد سارق به بهانه کمک به نیازمندان طلای زنان را سرقت می‌کرد و با فروش طلاها ساختمان می‌ساخت. متهم مدعی است ابتدا برای تفریح سرقت‌ها را آغاز کرده بود.
کد خبر: ۱۰۹۲۷۷۷
سرقت طلای زنان برای ساختمان‌ سازی +عکس

به گزارش جام‌جم، اواخر مرداد امسال زنی با مراجعه به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران راز سرقت‌های متهم را فاش کرد. مالباخته در شکایت خود گفت: متهم در خیابان سراغ من آمد و بسته‌ای پول و یک کیسه لباس نشانم داد و مدعی شد حاجت روا شده و قصد کمک به نیازمندان را دارد. او در ادامه عنوان کرد قصد خرید طلا برای همسرش را دارد و به این بهانه طلاهای مرا گرفت و بعد از بررسی داخل کیسه پول و لباس‌ها گذاشت و تحویلم داد. بعد از رفتن او متوجه شدم فقط چند دست لباس کهنه داخل آن است و انتهای کیسه سوراخی بود که طلا را از داخل آن برداشته بود.

همزمان با آغاز رسیدگی به پرونده، وقوع سرقت‌های مشابه دیگر در مناطق غرب و شمال‌غرب تهران بویژه در محدوده شهرک قدس و پونک به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد. با بررسی دوربین‌های مداربسته، پلاک خودروی سارق به دست آمد و ماموران سراغ مالک آن در سمنان رفتند.

زن 25 ساله به عنوان مالک خودرو در تحقیقات گفت: چندی پیش با شخصی به نام غلامرضا آشنا شدم و پس از مدت کوتاهی تصمیم به ازدواج گرفتیم. طی این مدت نیز ماشین من در اختیار وی قرار داشت و بتازگی آن را از او تحویل گرفتم.

سرانجام غلامرضا در غرب تهران شناسایی و دستگیر شد. او در بازجویی‌ها به ده‌ها فقره سرقت اعتراف کرد و گفت: من نیازی به پول سرقت‌ها ندارم و در زمینه ساخت‌وساز ساختمان در شهرستان فعالیت می‌کنم. چندی پیش و از طریق یکی از دوستانم که چند بار به اتهام سرقت از زنان دستگیر شده و بتازگی از زندان آزاد شده بود، این مدل سرقت را آموزش دیدم. ابتدا برای تفریح چند سرقت انجام دادم، اما در ادامه به این کار عادت پیدا کرده بودم و پول حاصل از فروش طلاهای سرقتی را در ساخت‌وساز هزینه می‌کردم.

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر اعلام کرد: از تمامی شکات و مالباختگانی که به این شیوه و شگرد مورد سرقت و کلاهبرداری قرار گرفته‌اند دعوت می‌شود برای شناسایی متهم و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در جنت‌آباد شمالی ـ خیابان کبیری طامه مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها