تیم ملی فوتبال اسپانیا با دردسر بزرگی روبرو شده است. این دردسر به یک بانوی پرنفوذ در فدراسیون فوتبال اسپانیا برمی گردد که قرار است به زودی حکم اخراج خود را دریافت کند.
کد خبر: ۱۰۹۱۴۴۸
جنجال روز: طغیان چهار ستاره ملی پوش برای بانوی پرنفوذ

به گزارش جام جم آنلاین ، سرخیو راموس، سرخیو بوسکتس، جرارد پیکه و ایسکو چهار بازیکنی هستند که اعلام کرده اند در صورتی که خانم ماریو خوزه کلارامونت مدیر بازاریابی تیم ملی فوتبال اسپانیا از سمت خود اخراج شود قطعا به این عمل به شدت اعتراض خواهند کرد. با توجه به تغییر و تحولات در فدراسیون فوتبال اسپانیا اخباری در رابطه با اخراج این بانوی پرنفوذ به گوش می رسد. اتفاقا یکی از دلایل اخراج مدیر بازاریابی تیم ملی اسپانیا نفوذ بیش از اندازه او بر روی بازیکنان است. فدراسیون فوتبال اسپانیا فردی را برای این سمت می خواهد که واقعا مدیر بازاریابی باشد نه کسی که حیطه اختیاراتش بسیار گسترده است و در برخی جریان ها تاثیر دارد.

ماریو کلارامونت دختر اسطوره والنسیا په کلارامونت در دهه ۷۰ میلادی است. وی در سال ۲۰۱۱ مدیر بازاریابی تیم ملی شد و همزمان پست مدیر ورزشی تیم را هم پذیرفت. به نوشته رسانه های اسپانیایی او در سال‌های اخیر تاثیر زیادی روی بازیکنان تیم گذاشته طوریکه باعث بروز اختلافاتی با ویسنته دل بوسکه سرمربی سابق ماتادور‌ها شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها