
به گزارش جام جم آنلاین ، سرخیو راموس، سرخیو بوسکتس، جرارد پیکه و ایسکو چهار بازیکنی هستند که اعلام کرده اند در صورتی که خانم ماریو خوزه کلارامونت مدیر بازاریابی تیم ملی فوتبال اسپانیا از سمت خود اخراج شود قطعا به این عمل به شدت اعتراض خواهند کرد. با توجه به تغییر و تحولات در فدراسیون فوتبال اسپانیا اخباری در رابطه با اخراج این بانوی پرنفوذ به گوش می رسد. اتفاقا یکی از دلایل اخراج مدیر بازاریابی تیم ملی اسپانیا نفوذ بیش از اندازه او بر روی بازیکنان است. فدراسیون فوتبال اسپانیا فردی را برای این سمت می خواهد که واقعا مدیر بازاریابی باشد نه کسی که حیطه اختیاراتش بسیار گسترده است و در برخی جریان ها تاثیر دارد.
ماریو کلارامونت دختر اسطوره والنسیا په کلارامونت در دهه ۷۰ میلادی است. وی در سال ۲۰۱۱ مدیر بازاریابی تیم ملی شد و همزمان پست مدیر ورزشی تیم را هم پذیرفت. به نوشته رسانه های اسپانیایی او در سالهای اخیر تاثیر زیادی روی بازیکنان تیم گذاشته طوریکه باعث بروز اختلافاتی با ویسنته دل بوسکه سرمربی سابق ماتادورها شد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
مهدی مذهبی معتقد است پیوند میان هنر، هویت و فضای شهری، محور اصلی وظایف سازمان زیباسازی شهر تهران است
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران در گفتوگو با «جامجم»:
حمیدرضا حسینی معتقد است تاریخ بهارستان بازتابی از فراز و فرود سیاست و فرهنگ ایران در ۲ سده اخیر بوده است
آلبرت بغزیان، اقتصاددان در گفتوگو با «جامجمآنلاین» مطرح کرد؛