دعوت امیر عابدزاده پسر 24 ساله احمدرضا عابدزاده به تیم ملی فوتبال ایران اتفاق جالب توجهی بود.
کد خبر: ۱۰۹۱۰۴۲
ادعای روز: بچه عقاب به دلیل نام پدرش به تیم ملی دعوت شد

به گزارش جام جم آنلاین ، 32 سال پس از اینکه احمدرضا عابدزاده برای نخستین بار به تیم ملی دعوت شد حالا نوبت پسر او بود که طعم ملی پوش شدن را بچشد.

امیر زمانی که فقط 12 سال داشت به امید پیشرفت در فوتبال راهی انگلیس شد. او از آنجا به آمریکا رفت و سپس سر از لیگ دسته یک پرتغال و تیم ماریتیموی پرتغال در آورد. امیر از همان سن کم تمرین و تلاش کرد تا امروز برای نخستین از سوی کی روش به تیم ملی دعوت شود.

چندی پیش نیز از این خبر دادیم که شاید کی روش در فهرست جدید تیم ملی فوتبال ایران از پسر عقاب هم دعوت به عمل بیاورد. هر چه باشد امیر لژیونر است و در یک تیم پرتغالی در لیگ دسته یک پرتغال به میدان می رود و اتفاقا عملکرد خوبی هم داشته است. عابدزاده کوچک از ابتدای فصل چند کلین شیت هم انجام داد.

اما دعوت امیر عابدزاده به تیم ملی یک منتقد جدی دارد؛ نیما نکیسا. نکیسا در مصاحبه ای که دیروز انجام داده، جدا از اینکه مدعی شده دروازه بان نفت تهران عملکردش بهتر از امیر عابدزاده است، دعوت از بچه عقاب را به خاطر تاثیرگذاری احمدرضا عابدزاده دانسته است. «من معتقدم قطعا هم در تیم امید و هم در تیم بزرگسالان عابدزاده به خاطر نام پدرش دعوت شده است.» این عین جمله ای است که نیما نکیسا به کار برده.

ناگفته نماند که نکیسا در دوران اوج همیشه پس از احمدرضا عابدزاده نفر دوم محسوب می شد اما همیشه پشت سر این دروازه بان بزرگ قرار داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها