رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح تصادفات ۲۴ ساعت گذشته جاده های کشور، گفت: در این حوادث ۷ نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.
کد خبر: ۱۰۹۰۷۱۲
۷ کشته و یک مجروح در تصادفات جاده ای

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ نادر رحمانی درباره جزئیات تصادف مرگبار پژو و کشنده در بیرجند، اظهارداشت: تصادف بین یک دستگاه پژو ٤٠٥، مینی بوس بنز و کشنده ولوو در استان مرکزی، منجر به کشته شدن ٣ نفر زائر اربعین شد.

وی درباره این تصادف که ساعت ١٦ شنبه اتفاق افتاده، افزود به گزارش پلیس راه اراک-توره این تصادف در کیلومتر ١٨ جاده زالیان رخ داده است.علت تصادف، تجاوز به چپ راننده سواری پژو ٤٠٥ بوده است.

سرهنگ رحمانی، همچنین به تصادف بین یک دستگاه پژو ٤٠٥ و کشنده دانگ فنگ در استان خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت:این تصادف در کیلومتر ٣٤ محور بیرجند و ساعت ١١:٢٠ صبح شنبه اتفاق افتاده و ٣ نفر کشته ویک نفر مجروح به جای گذاشته است.علت تصادف، تجاوز به چپ راننده پژو ٤٠٥ بوده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین درباره تصادفی که در خوزستان بین پژو ٤٠٥ و کشنده بنز اتفاق افتاده توضیح داد: ساعت ١٧ شنبه، تصادف یک دستگاه پژو ٤٠٥ و کشنده بنز در کیلومتر ٤٠ محور رامهرمز-بهبهان اتفاق افتاد که این تصادف یک نفر کشته به جای گذاشته است. علت حادثه، انحراف به چپ راننده پژو ٤٠٥ بوده و سواری پژو۴۰۵ بعد از برخورد با کشنده بنز دچار حریق شده و راننده فوت کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها