منتقدان سینمایی عقیده دارند درام تازه سینمایی جولیا رابرتز او را نامزد دریافت جایزه اسکار خواهد کرد. این فیلم با نام «بن برگشته است» جلوی دوربین می‌رود و رابرتز در آن، در نقش مادر خانواده ظاهر می‌شود. زندگی عادی خانواده (که در ظاهر خوشبخت به نظر می‌رسند) با از راه رسیدن پسر کوچک‌تر بن، دستخوش تغییراتی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۹۷۴۵
جولیا رابرتز ؛ مادر دردمند سینما

بن برای مدتی دور از خانواده بوده و حالا، مادرش از بازگشت او به جمع خانواده بسیار خوشحال است. اما این خوشحالی مدت زمان زیادی دوام نمی‌آورد. قرار است جشن شب سال نو، با شکوه بیشتری برگزار شود. اما اتفاقاتی که در عرض 24 ساعت رخ می‌دهد، مادر را به این نتیجه می‌رساند که کاش پسرش به خانه برنگشته بود. خود جولیا رابرتز هم بازی در این نقش را، سخت و دشوار اعلام کرده است و می‌گوید: «این کاراکتر روحیات و حال و هوای متفاوتی را در یک فاصله کوتاه زمانی، تجربه می‌کند. همین نکته، تنوع شخصیتی خاصی به او می‌دهد. امیدوارم این تغییرات شخصیتی را به شکل خوب و درستی در جلوی دوربین ارائه کنم.»

به نوشته هالیوودریپورتر، کلید فیلمبرداری بن برگشته است اواخر سال جاری میلادی زده می‌شود. نمایش عمومی این درام پرتنش خانوادگی هم در اواخر فصل تابستان سال 2018 خواهد بود. به این ترتیب، هم فیلم و هم جولیا رابرتز فرصت کافی برای عرض اندام در رقابت‌های اسکاری سال آینده را خواهند داشت. شرکت مستقل فیلمسازی بلک بیر، فیلم را با هزینه‌ای 20 میلیون دلاری تولید می‌کند. هنوز کارگردانی برای این درام انتخاب نشده است.

جولیا رابرتز که در سال‌های اخیر بیشتر به کار خانه‌داری و بزرگ کردن فرزندانش پرداخته، در تعداد زیادی فیلم سینمایی ظاهر نشده است. او که دو دهه قبل لقب گران‌ترین بازیگر زن هالیوود را داشت و در بین خانواده‌ها و تماشاگران بسیار محبوب بود، سال 2000 اولین و تنها جایزه اسکار خود را دریافت کرد. این جایزه برای درام شرح حال گونه و خانوادگی «ارین براکویچ» به او داده شد.

کیکاوس زیاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها