تیم فوتبال پرسپولیس با کسب یک پیروزی در هفته یازدهم لیگ برتر برابر تیم سایپا به صدر جدول صعود کرد.
کد خبر: ۱۰۸۹۱۹۲
سرخابی ها با دو گل حریفانشان را شکست دادند

به گزارش جام جم آنلاین، تیم‌های استقلال و نفت در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه آزادی برگزار شد. این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر صفر استقلال به پایان رسید. گل‌های استقلال را در این دیدار فرید محمدی‌زاده (۵۵، گل به خودی) و جابر انصاری (۶۵) به ثمر رساندند.

با این نتیجه استقلال ۱۲ امتیازی شد و به رده یازدهم صعود کرد تا جای نفت را در این رتبه‌ بگیرد. نفت تهران هم با ۱۲ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال و تراکتورسازی به رده دوازدهم سقوط کرد.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سایپا در هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز سه شنبه در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان برانکو به پایان رسید.

گل های پرسپولیس توسط حسین کنعانی زادگان در دقیقه ۲۰ (گل به خودی) و علی علیپور در دقیقه ۲۵ به ثمر رسید. پرسپولیس با این پیروزی۲۳ امتیازی شد و جای تیم پارس جنوبی جم در صدر جدول را گرفت.

دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن اصفهان که از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد در پایان با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

این دیدار نخستین رویارویی امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی ذوب آهن برابر تیم فصل گذشته خود بود که در نهایت برنده ای نداشت و هر دو تیم، هفته یازدهم را با تقسیم امتیازات به پایان رساندند.

در ادامه مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر، دو تیم سپاهان و پیکان از ساعت ۱۶:۴۵ امروز در اصفهان به میدان رفتند که شاگردان جلالی مثل شش بازی سابق خود موفق شدند در این دیدار هم به پیروزی برسند. تک گل پیروزی بخش تیم پیکان را فراز امامعلی در دقیقه ۹۲ به ثمر رساند.

شاگردان جلالی که شش بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند در این دیدار هم پیروز از میدان خارج شدند تا هفتمین پیروزی خود را در یک دیدار خارج از خانه به دست آورده باشند. پیکانی ها با این پیروزی ۲۳ امتیازی شده و به صورت موقت به رده دوم جدول صعود کردند.

کرانچار که روزهای کابوس واری را در سپاهان سپری می کند با تحمل این شکست خانگی بیشتر از همیشه جایگاه خود را متزلزل می بیند. این تیم با تحمل این شکست، ۱۱ امتیازی باقی ماند تا کماکان در بین تیم های پایین جدولی جا داشته باشد.

احتمال این که نتیجه این بازی منجر به ایجاد تغییراتی روی نیمکت سپاهان باشد وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها