در دربی های پایتخت هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس تا به حال سه بار گلزنی کرده است.
کد خبر: ۱۰۸۷۲۷۶
دربی 85 و زنده نگه داشتن یاد 3 گل هادی نوروزی

به گزارش جام جم آنلاین ، نخستین باری که هادی نوروزی با پیراهن پرسپولیس موفق به گلزنی در دربی شد به بهمن ماه سال 88 برمی گردد. پرسپولیس و استقلال در شرایطی مقابل هم قرار گرفتند که شش بازی متوالی آنها با تساوی تمام شده بود.

پس از ۶ بازی متوالی با نتیجه تساوی، این بازی برنده داشت. اولین شهرآورد برای علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس. داور وسط این دیدار سعید مظفری‌زاده از ایران بود. در آن دیدار ابتدا این فرهاد مجیدی بود که در دقیقه 16 برای استقلال گل زد و تیمش را جلو انداخت اما هادی نوروزی در دقیقه 37 بازی را به تساوی کشاند. گل دوم پرسپولیس را هم کریم باقری با آن ضربه به یادماندنی و فراموش نشدنی به ثمر رساند تا دربی پس از شش تساوی برنده داشته باشد. هادی نوروزی پس از آن مسابقه در مصاحبه ای اظهار داشت که دوست داشت پس از گلزنی نردبانی به او می دادند تا میان تماشاگران برود.

اما دومین و سومین باری که هادی نوروزی به استقلال گل زد به دربی شماره 72 برمی گردد. این مسابقه در بازی های سه جانبه موسوم به جام ولایت که با قهرمانی پرسپولیس پایان یافت، برگزار شد. این دربی با تساوی دو بر دو به پایان رسید. آرش برهانی و حنیف عمران زده برای استقلال گل زدند و هر دو گل پرسپولیس را هادی نوروزی زد. هادی یکی از گل هایش را با ضربه پنالتی به ثمر رساند.

مرحوم هادی نوروزی پس از آن باز هم در دربی به میدان رفت اما دیگر موفق به گلزنی نشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها