محسن مسلمان شب گذشته ضعیف ترین بازیکن پرسپولیس مقابل الهلال بود. هر چقدر منشا خوب و موثر و گلزن ظاهر شد محسن مسلمان برعکس بود.
کد خبر: ۱۰۸۴۴۲۰
بازنده بزرگ پرسپولیس: محسن مسلمان

به گزارش جام جم آنلاین ، پیش از بازی اگر قرار بود پرسپولیس چند برگ برنده داشته باشد قطعا یکی از آنها محسن مسلمان بود اما او مقابل الهلال کاملا ناامید کننده ظاهر شد. در شرایطی که فیلم قلیان کشیدن او مدام دست به دست می شود او با یک حرکت ناشایست بیشتر از پیش خودش را وارد حاشیه کرد و آن هم اعتراض غیر مستقیمش به تعویض بود.

مسلمان خیلی خونسرد زمین بازی را ترک کرد. آن طور که دوربین‌های تلویزیونی شکار کردند، مسلمان خیلی هم از این تعویض راضی نبود.

بر اساس آمار «آی اسپورت» محسن در بازی جلوی الهلال ۳۶ پاس داد که فقط بیست‌‌ودو تا از آن‌ها به مقصد رسید. فقط نیمی از پاس‌های مسلمان در زمین حریف به بازیکن خودی رسید. تعداد دوئل‌هایی که مسلمان شکست خورد، از بردهایش در دوئل‌ها بیشتر است. مهندس پرسپولیس هیچ شوتی نزد، هیچ پاس کلیدی نداد و جلوی تعداد موقعیت‌های خلق‌ کرده‌اش هم خط تیره قرار دارد.محسن در کارهای دفاعی هم اصلا موفق نبود و روز کاملا بی‌تاثیری را پشت سر گذاشت و در مجموع از لحاظ آماری ضعیف ترین بازیکن میدان بود. اتفاقی که برانکو را مجاب کرد که او را از زمین بیرون بکشد.

او بزرگ ترین بازنده پرسپولیس در بازی برگشت بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها