رییس کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر، از انهدام باند کلاهبرداران گوشی همراه در بزرگراه آزادگان، در جنوب تهران خبر داد و گفت: این متهمان هنگام فرار دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۸۳۳۸۷
انهدام باند کلاهبرداران گوشی همراه در تهران

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ علی شریفی گفت: یکی از شهروندان به کلانتری مراجعه و بیان کرد که برای خرید پسته از دستفروشان کنار اتوبان آزادگان از خودرو پیاده شدم که چهار سرنشین دو دستگاه موتورسیکلت به وی مراجعه و با نشان دادن گوشی همراه و دریافت وجه نقد به مبلغ ۷۰۰.۰۰۰ تومان، گوشی همراه را در نایلون مشکی به من تحویل و بلافاصله محل را ترک کردند. پس از آن متوجه شدم که کلاهبرداران یک قطعه سرامیک درست به ابعاد گوشی همراه را در داخل نایلون گذاشته اند.

وی افزود: برای پیشگیری از وقوع جرایم مشابه، بلافاصله تیمی از ماموران به محل اعلامی اعزام که مشاهده می کنند متهمان در خلاف جهت در حال تردد و نزدیک شدن به محل هستند که به محض مشاهده، سعی داشتند از محل فرار کنند ولی با سرعت عمل ماموران کلانتری ناکام مانده و مجبور به توقف شدند.

سرهنگ شریفی گفت: در بازجویی هایی که انجام شد متهمان به جرم خود در خصوص بزه انتسابی اعتراف و به دو سرقت دیگر نیز اعتراف کردند.

این مقام انتظامی توضیح داد: در بازرسی صورت گرفته از متهمان، تعداد ۳ دستگاه گوشی هوشمند سامسونگ و تعداد ۴ قطعه سرامیک کشف شد. متهمان به همراه اموال مکشوفه به کلانتری انتقال و سپس برای انجام تحقیقات بیشتر تحویل پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند.

*عکس تزیینی است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها