پرندگان عصبانی، سفر کارول و سه همدست، فهرست فیلم های سینمایی شبکه پنج سیماست که در روزهای پنج شنبه و جمعه 13 و 14 مهرماه بر روی آنتن می رود.
کد خبر: ۱۰۷۹۴۸۳
پرندگان عصبانی در شبکه پنج سیما

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه پنج سیما، انیمیشن سینمایی «پرندگان عصبانی» به کارگردانی کلای کایتس، پنج‌شنبه 13 مهر ساعت 13 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در این انیمیشن خواهید دید: پرندگان عصبانی که با رفتن به کلاس‌های آرامش کمی عصبانیت خود را کنترل کرده‌اند با ورود خوک‌های سبز که قصد اشغال سرزمین َآنها را دارند و تخم‌های آنها را ربوده‌اند، دوباره عصبانی می‌شوند و با آنها وارد جنگ شده و همه آنها را از بین می‌برند.

فیلم سینمایی «سفر کارول» به کارگردانی امانوئل یوریب، جمعه 14 مهر ساعت 8 صبح از شبکه پنج پخش می‌شود.

در خلاصه داستان آمده است: دختر نوجوانی به‌همراه مادرش از آمریکا به سرزمین مادری‌اش اسپانیا می‌رود. مادر رو به مرگ است اما دخترک چیزی نمی‌داند و پدر هم درگیر جنگ است. او در دهکده با بچه‌های دهکده دوست می‌شود. بعد از مرگ مادرش به خانه خاله‌اش فرستاده می‌شود اما نمی‌تواند دوام بیاورد و نزد پدر بازمی‌گردد. در آخر پدر از جنگ فرار می‌کند تا پیش دخترش بیاید اما شوهر خاله‌اش او را شناسایی می‌کند....

کلارا لاگ، ژان جوزه بالستا و آلوارو دی لانا بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «سه هم‌دست» به کارگردانی جانی تو، جمعه 14 مهر ساعت 13:30 از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی وی زائو، کاتی وو و لویس کو خواهیم دید: پلیس مرد خلافکاری را که زخمی شده به بیمارستان می‌رساند. مرد قصد دارد روند درمان را کند نماید که دوستانش او را فراری دهند! دوستش به بیمارستان می‌آید و بیمارستان را به‌هم می‌ریزد. او که خودش را با تکه پارچه‌ها از پنجره آویزان کرده بمیرد که پلیس نجاتش می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها