مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، به تشریح جزئیات قتل جوان ۳۹ ساله در استان کرمانشاه پرداخت و گفت: علت وقوع قتل اصابت گلوله به سر بوده است.
کد خبر: ۱۰۷۹۳۷۷
جزئیات قتل جوان کرمانشاهی

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، مهدی قنادی از کشف جسد جوان مفقود شده در کرمانشاه خبر داد و گفت: در تاریخ ۷ مهرماه سالجاری، خانواده مقتول خبر مفقود شدن فرزند ۳۹ ساله خود را به پلیس اعلام کردند.

وی افزود: حسب اظهارات خانواده ی مقتول، وی در امر خرید و فروش احشام با شخصی شریک بوده و در همان روز نیز قصد خرید احشام از یکی از استان های مجاور را داشته اند.

مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی وانقلاب استان کرمانشاه تصریح داشت: در ادامه با انجام تحقیقات و بررسی های کارشناسی و درپی اقرار شریک مقتول جسد فرد مفقوده شده که آثار اصابت گلوله اسلحه شکاری به سمت راست سر وی قابل مشاهده بود در حوزه قضایی بخش ماهیدشت و خودروی وانت مقتول در یکی از محلات شهر کرمانشاه کشف شد.

قنادی تاکید کرد: متهم در ابتدا منکر انجام قتل بود و ادعا می کرد که قتل توسط چند نفر که قصد خرید احشام را از آنها داشته اند، صورت گرفته است، اما سرانجام با تحقیقات بیشتر و بازپرسی های فنی به ارتکاب قتل اقرار می کند.

وی با بیان اینکه متهم علت وقوع قتل را با انگیزه قبلی عنوان کرده است، یادآور شد: اسلحه مورد استفاده کشف و ضبط و متهم با قرار تامین کیفری متناسب بازداشت شد. تحقیقات در راستای ارزیابی ادعای متهم راجع به انگیزه قتل ودخالت احتمالی فرد یا افراد دیگر در ارتکاب بزه نیز در دستور کار قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها