یک پنالتی باعث شد تا یکی از ارزشمندترین رکوردها به نام تیم پارس جنوبی جم در لیگ برتر ثبت شود، تیمی که تا همین فصل پیش در لیگ دسته یک بود اما اکنون صدرنشین شایسته لیگ برتر است.
کد خبر: ۱۰۷۵۹۷۹
رکورد پارس جنوبی / 7 هفته بدون باخت

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از نود، تیم فوتبال پارس جنوبی جم در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر به لطف پنالتی دقایق پایانی مقابل سایپا به تساوی رسید تا از شکست فرار کند.

تیم تازه لیگ برتری و شگفتی ساز پارس جنوبی جم که این روزها عنوان صدرنشین لیگ برتر را یدک می کشد، در پایان هفته هفتم رقابت های لیگ برتر با کسب ۱۷ امتیاز و بدون باخت صدر جدول را به تنهایی در اختیار گرفته است؛ اتفاقی که پس از یک دهه و برگزاری ده فصل از لیگ برتر بار دیگر رخ داد.

در رقابت های هفتمین دوره لیگ برتر، تیم فوتبال پرسپولیس در پایان هفته هفتم توانسته بود با کسب ۵ پیروزی، دو تساوی، بدون باخت و با تفاضل گل مثبت ۸ صدرنشین رقابتها باشد؛ و در رقابت های این دوره لیگ برتر، تیم فوتبال پارس جنوبی جم با گذشت هفت هفته با شرایطی مشابه یعنی کسب ۵ پیروزی، ۲ تساوی، بدون باخت، تفاضل گل مثبت ۸ در صدر جدول قرار گرفته است تا پس از یک دهه، صدرنشین رقابت های لیگ برتر در پایان هفته هفتم بدون باخت در این جایگاه قرار گیرد. البته پرسپولیس لیگ هفتم ۱۵ گل زده داشت، اما پارس جنوبی جم با همین تعداد بازی یک گل زده کمتر از سرخپوشان دارد و ۱۴ گل به ثمر رسانده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها