پرونده سقوط مرگبار مردی به داخل چاه در بزرگراه ستاری، با شکایت همسر او وارد فاز جنایی شد. این زن احتمال قتل شوهرش را به خاطر اختلاف حساب مطرح کرده است.
کد خبر: ۱۰۷۴۲۹۱
احتمال قتل در پرونده سقوط مرگبار به چاه

به گزارش جام‌جم، عصر چهارشنبه گذشته در تماس پسران فوتبالیست با کلانتری 135 آزادی تهران، ماموران از سقوط مرگبار دو نفر به داخل چاهی در زیر پل ستاری تهران باخبر شدند. ماموران که در آنجا حاضر شدند، مشاهده کردند آتش‌نشانان جسد یک نفر و پیکر مجروح مرد دیگری را از چاه خارج کرده‌اند. خودروی وانت آنها نیز در همان حوالی کشف شد.

با دستور بازپرس محسن مدیرروستا، کشیک قتل تهران تحقیقات آغاز شد. دیروز خانواده مرد فوت شده شناسایی و با حضوردر کلانتری از دوست همسرشان ـ مرد مصدوم ـ و مسئولان شهرداری شکایت کردند.

همسر مرد فوت شده به افسر تحقیق گفت: حاصل ازدواج من و همسرم دو دختر 12 و هشت ساله است. شوهرم موادغذایی به مغازه‌داران می‌فروخت. چند روز پیش از مرگش برای دریافت طلب‌هایش از مغازه‌داران بیرون اقدام کرد، اما در گفت‌وگو با آنها متوجه شد دوستش ـ مرد مصدوم ـ به جای او نزد مغازه‌داران رفته و طلبش را گرفته و با این ترفند از شوهرم کلاهبرداری کرده است.

وی ادامه داد: شوهرم به خاطر خیانت دوستش خیلی ناراحت بود و با او اختلاف و درگیری پیدا کرده بود. شامگاه چهارشنبه در تماس پلیس متوجه ماجرای مرگ شوهرم شدم. گمان می‌کنم دوست شوهرم قصد جان او را داشته که با طراحی این حادثه منجر به مرگ شوهرم شده است. همچنین از مسئولان شهرداری بابت این که حفاظی روی چاه قرار نداده‌اند، شکایت دارم.

با توجه به شکایت این زن و پدر شوهرش، دوست مرد فوت شده در بیمارستان دوباره مورد تحقیقات قرار گرفت و این بار با ادعای جدید مدعی شد آن روز در جست‌وجوی سرویس بهداشتی بوده‌اند که هر دو به داخل آن چاه سقوط کرده‌اند و یک روز در آنجا بوده‌اند تا این که روز بعد او نجات یافته، اما دوستش به دلیل شدت صدمات فوت کرده است.

با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران قرار شد دوست مرد فوت شده که تحت نظر پلیس است، بعد از بهبود مورد تحقیقات قرار گیرد. همچنین ماموران دوربین‌های مداربسته محل حادثه را بررسی کرده تا علت ماجرا مشخص شود و از مسئولان شهرداری نیز تحقیق شود چرا چاه محل حادثه فاقد حفاظ بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها