به گزارش جام جم آنلاین از پدال، بنا به گفته مدیر تولید خودروهای بزرگ بامو، این نسخه جدید دارای اصلاحات دینامیک خواهد بود و احتمالاً از ترمزهای سرامیکی استاندارد استفاده خواهد کرد. این ترمزها در مدل استاندارد بهای 10 هزار دلاری دارند.
با توجه به پیشینه محصولات مجهز به «Competition Pack» انتظار داریم سواری این خودرو سفتتر، وزن آن اندکی کمتر و تمرکز آن روی پیست بیشتر باشد.
وجود سیستم چهار چرخ محرک «xDrive» بامو روی «M5» جدید واقعا نقطه اتکای مهمی بوده است البته حالت دیفرانسیل عقب کامل تنها زمانی فعال میشود که کنترل کشش کاملاً خاموش شده باشد، شما باید شجاع باشید!
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
علی اصغر هادیزاده، رئیس انجمن دوومیدانی فدراسیون جانبازان و توانیابان در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد