فرزندان مردی که در جریان درگیری با یک خواننده جوان رپ به قتل رسیده بود، برای متهم قتل پدرشان درخواست قصاص کردند.
کد خبر: ۱۰۷۲۹۴۱
درخواست قصاص برای خواننده رپ

به گزارش جام‌جم، حمیدرضا 24 ساله خواننده رپ ایرانی، 24 مرداد امسال در جریان درگیری با شوهر مادرش در خانه‌ای در خیابان ملاصدرای تهران باعث مرگ او شد.

وی با دستور بازپرس سجاد منافی‌آذر، رئیس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران بازداشت شد. او در جریان تحقیقات مدعی بود قصد کشتن وی را نداشته و فقط دو ضربه با دست به ابرو و صورت او زده است و فقط قصد ترساندن پیرمرد را داشته تا مادرش را کتک نزند. در حالی او در زندان رجایی شهر کرج به سر می‌برد که پزشکی قانونی چند روز پیش اعلام کرد ضربه با جسم سخت به سر پیرمرد باعث مرگ او شده است. بنابراین او دیروز برای ادامه تحقیقات از زندان به دادسرای جنایی منتقل شد.

این خواننده در جریان تحقیقات گفت: من به سر مقتول ضربه‌ای نزدم که باعث مرگ وی شود. بعد از رفتن من و مادرم او یک ساعت حالش خوب بود، چون همسایه‌ها پیش او بودند. ما در تماس همسایه‌ها متوجه شدیم او حالش بد شده است.

خواننده رپ ادامه داد: شوهر مادرم با پای خود سوار آمبولانس شده و به بیمارستان رفته بود. من جسم سختی در دعوا دستم نبود که بخواهد به سر او اصابت کند. حتی زمانی که مادرم به بیمارستان رفته و کنار شوهرش بود، حال او در آن چند روز خوب بود که یکدفعه فوت کرد. من با مشت ضربه‌ای نزدم بلکه ضربه‌هایم با کف دست بود. این در حالی بود که یکی از پسران مقتول به نیابت از خواهر و برادر دیگرش در جلسه بازپرسی حاضر شد و برای این خواننده رپ ـ متهم به قتل ـ درخواست قصاص کرد.

متهم با تجدید قرار قانونی به زندان بازگشت و قرار است بزودی با انتقال به محل جنایت، صحنه قتل را بازسازی کند.

محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران درباره آخرین روند پرونده این خواننده رپ نیز به جام‌جم گفت: دیروز متهم پرونده از زندان به دادسرای جنایی تهران منتقل شد. در حالی که اولیای دم برای او درخواست قصاص کردند، متهم به دفاع از خود پرداخت و تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها