مهاجم ایرانی هیرنوین در مصاحبه با سایت کانون هواداران این باشگاه گفت:یک روز شما قهرمان هستید و روز بعد ممکن است نتوانید کاری انجام دهید. مهمترین چیز در شرایط کنونی این است که ما در مسیر درستی قرار داریم و از ۴ بازی ۸ امتیاز گرفتیم و دیگر چه چیزی می‌خواهید؟
کد خبر: ۱۰۷۲۱۴۵
قوچان‌نژاد: از ۴ بازی ۸ امتیاز گرفتیم، دیگر چه می‌خواهید؟

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از فارس ، تیم فوتبال هیرنفین در هفته چهارم لیگ برتر هلند مقابل آیندهوون قرار گرفته بود که این دیدار با برتری ۲ بر صفر هیرنفین به پایان رسید و رضا قوچان نژاد، مهاجم ایرانی گلزن هیرنفین گل دوم تیمش را به ثمر رساند و یک پنالتی هم از دست داد.

قوچان نژاد در مصاحبه سایت رسمی کانون هواداران هیرنفین گفت: یک بازی خیلی خوب و کامل را مقابل آیندهوون ارائه دادیم و موقعیت های بسیاری را خلق کردیم. به نظرم هوادارانمان یک بازی زیبا را تماشا کردند. اگر ما در میدان بازی خوب ظاهر شویم و این پشتیبانی هواداران است که این بازی خوب را به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: یک روز شما قهرمان هستید و روز بعد ممکن است نتوانید کاری انجام دهید. مهمترین چیز در شرایط کنونی این است که ما در مسیر درستی قرار داریم و از ۴ بازی ۸ امتیاز گرفتیم و دیگر چه چیزی می‌خواهید؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها