رییس کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر خبر داد:

بازداشت سارق خودروهای زائران امامزاده زید (ع)

رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۷۴ زورگیر، کیف قاپ، سارق خودرو و داخل خودرو خبر داد که در میان آنها یک تیم سه نفره که چندی پیش از یک امامزاده سرقت مسلحانه انجام داده بودند نیز وجود دارند.
کد خبر: ۱۰۷۱۸۴۰
سارقان از امامزاده دستگیر  شدند

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه اجرای طرح دستگیری سارقان و مالخران و کنترل صنوف مرتبط با خودرو در ستاد پلیس آگاهی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت: در ۷۲ ساعت گذشته فاز اول طرح ویژه کنترل و نظارت واحد‌های صنفی مرتبط با خودرو نظیر رینگ و لاستیک فروشان، ضبط فروشان،‌ ای سی یو (کامپیوترخودرو) و باطری فروشان به اجرا درآمد که در این مرحله ماموران با حضور در بیش از ۱۰۰۰ نقطه از سطح شهر تهران با همکاری و هماهنگی اتحادیه‌های مربوطه، بیش از ۱۰۰ واحد صنفی تحت کنترل و نظارت قرار گرفتند.

وی افزود: در این بازدید‌ها ۳۰ واحد صنفی متخلف که مرتکب تخلفات صنفی نظیر خرید فروشان قطعات مسروقه خودرو شده بودند پلمپ و ۷۰ واحد صنفی اخطار پلمپ گرفتند و ۳۰ نفر از متصدیان اینگونه واحد‌ها نیز دستگیر و اموالشان توقیف و به مقر پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

محمدیان با اشاره به تدبیر سردار رحیمی مبنی بر استمرار طرح‌های عملیاتی پلیس پایتخت در جهت کاهش جرائم به ویژه سرقت اظهار داشت:از سال ۹۱ تاکنون در هر سال سه مرحله طرح کنترل و نظارت واحد‌های صنفی مرتبط با خودرو به اجرا درآمده است.

کشف بیش از ۱۰ تن پوشاک قاچاق در پایتخت

وی با بیان اینکه در ادامه اجرای طرح‌های پلیس آگاهی تهران بزرگ در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰ تن پوشاک قاچاق که شامل ۱۲ هزار ثوب انواع البسه قاچاق بوده کشف و ۳ متهم در این رابطه دستگیر شده است، افزود: با اقرار صریح متهمان پرونده و مالک محموله این کشفیات در ادامه کشف محموله ۸۰ تنی هفته گذشته بوده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ همچنین از دستگیری بیش از ۷۰ زورگیر، کیف قاپ و سارق خودرو داخل خودرو و چندین متهم متواری خبر داد و افزود: در عملیات شب گذشته کارآگاهان پلیس آگاهی فاتب یک گروه پنج نفره سند نمره در کارگاهی در جنوب پایتخت را دستگیر و از محل فعالیت آنان پنج دستگاه خودرو سواری مسروقه که متهمان در حال تغییر اصالت آنان بودند کشف شد و در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد متهمان تاکنون ده‌ها دستگاه خودرو را با تغییر اصالت در اقصی نقاط کشور به فروش رساندند.

انهدام باند سه نفره سرقت مسلحانه اماکن متبرکه

سردار محمدیان همچنین از دستگیری یک باند سه نفره سرقت مسلحانه اماکن متبرکه خبر داد و افزود: چندی پیش در یکی از استان‌های کشور یک باند سه نفره با استفاده از یک قبضه اسلحه کمری و تجهیزات پلیسی ضمن ورود به یکی از اماکن متبرکه، متولی امام زاده را ربوده، دست و پای وی را بسته و اقدام به سرقت از این مکان مقدس کرده و گریخته بودند.

وی در تشریح این خبر افزود: با اقدام اطلاعاتی همکاران ما در مجموعه پلیس آگاهی تهران بزرگ این باند سه نفره در جنوب پایتخت، دستگیر و در بازجویی از متهمان مشخص شد اعضای باند در روز‌های آتی قصد داشتند تا از یکی از طلا فروشی‌های سطح شهر تهران نیز سرقت کنند که قبل از هرگونه اقدامی در این خصوص، در مخفیگاه یشان دستگیر و با اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها