رئیس‌جمهور آمریکا توفان ایرما را یک هیولای بزرگ خواند که خسارت های جبران‌ناپذیری به بار خواهد آورد.
کد خبر: ۱۰۷۱۸۲۶
ترامپ در مواجهه با هیولای بزرگ

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، توفان ایرما را یک «هیولای بزرگ» خواند و گفت قصد دارد به زودی به ایالت فلوریدا سفر و از تلاش نیروهای امداد برای کمک به مردم قدردانی کند.

وی افزود: «خبر بد این است که این (توفان ایرما) یک هیولای بزرگ است. خسارت های ناشی از توفان ایرما بسیار پرهزینه خواهد بود. در حال حاضر ما نگران زندگی افراد هستیم نه هزینه ها«.

ترامپ ادامه داد: مسیری که توفان در پیش گرفته و از سمت غرب فلوریدا در حرکت است به این معناست که ممکن است از آنچه پیش بینی شده بود خسارت کمتری ایجاد کند. 5 یا 6 ساعت آینده بسیار مهم است. امیدوارم مردم زیادی در مسیر توفان قرار نداشته باشند.

رئیس جمهور آمریکا خاطرنشان کرد: گارد ساحلی آمریکا بسیار قهرمانانه عمل کرده است و اداره مدیریت اورژانس فدرال هم کار خود را برای هماهنگی با ایالت های مختلف به خوبی انجام داده است. اما فکر می کنم بخش دشوار آن تازه شروع شده است.

گفتنی است؛ توفان ایرما در ایالت فلوریدا 24 کشته بر جای گذاشت و برق بیش از 3 میلیون خانه را قطع کرد. همچنین باعث شد بیش از 6 میلیون نفر خانه های خود را تخلیه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها