او را می توان یکی از ستاره های سوخته فوتبال ایران معرفی کرد، ستاره ای که آنقدر درگیر مسائل غیر فوتبالی شد که هرگز به روزهای خوب خودش در فوتبال برنگشت.
کد خبر: ۱۰۷۱۴۲۲
جراحی بینی چگونه ستاره فوتبال ایران را محو کرد؟!

به گزارش جام جم آنلاین ، آقای ستاره سابق فوتبال ایران مدت ها تلاش کرد دوباره به سطح اول فوتبال ایران برگردد اما هرگز موفق نشد. بالا رفتن سن باعث شد تا او هر چقدر هم تلاش کند موفق نشود به سطح اول فوتبال برگردد.

حاشیه های مختلف را مهم ترین دلیل سقوط این ستاره می دانند اما در کنار این حاشیه ها برخی می گویند عمل جراحی زیبایی بینی او نیز نقش زیادی در خراب کردن موقعیت عالی اش در فوتبال داشت. او درست زمانی که ستاره تیم خود بود و جوان اول فوتبال ایران محسوب می شد زیر تیغ جراحان رفت تا بینی خود را خوش فرم تر و زیباتر کند. این اتفاق در میانه های فصل افتاد و همه از کار این ستاره شگفت زده شدند. می گویند پس از آن عمل جراحی این فوتبالیست سابق تیم ملی هنوز هم مشکلات تنفسی دارد و دیگر نتوانست به سطح اول فوتبال ایران برگردد.

نکته بسیار جالب این است که این فوتبالیست بدون هماهنگی با باشگاه و کادر فنی در آن زمان دست به عمل جراحی زیبایی زد و پس از بازگشت سرمربی وقت تیم بدون کوچک ترین توبیخی او را به تمرینات برگردانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها