سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دیدار مقابل الاهلی عربستان را «بازی سال» دانست و گفت: نشان داده‌ایم که الاهلی تیم بهتری نسبت به ما نیست و حداقل باید ۹ بازیکن ما عالی کار کنند.
کد خبر: ۱۰۷۰۹۸۳
برانکو: دیدار با الاهلی عربستان بازی سال است

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بازی با گسترش برای ما خوب بود. ما دو روز بعد از دیدار تیم ملی بازی داشتیم و ملی پوشانمان استراحت نداشتند.

وی با اشاره به مسابقه بعدی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا افزود: دیدار ما با الاهلی بازی سال است که در انتظارمان است. ما با خوش بینی به این بازی می رویم. نشان داده ایم الاهلی تیم بهتری نسبت به ما نیست. انتظار دارم بازیکنانم حداکثر توانشان را بگذارند. لیگ قهرمانان آسیا یک سطح بالاتر از لیگ ایران است و عملا حق نداریم ضعیف کار کنیم. حضور در این مسابقات افتخار است؛ هرچند گرمای هوا در ابوظبی یک مقدار آزار دهنده است.

سرمربی پرسپولیس درباره نقاط ضعف و قوت تیمش گفت: در بازی با گسترش فولاد یک مقدار مشکلات و تردیدهایی داشتم که رفع کردم. مهمترین مسئله این است که الان یک نیمکت خوب داریم. نیمکتی که سال گذشته نداشتیم. امسال منشا، شجاع، مصلح و دیگران را داریم و منتظریم نوراللهی هم حق بازی داشته باشد. می توانیم بگوییم این یک تضمینی برای ماست. در این بازی حداقل ۹ بازیکن ما باید عالی کار کنند.

برانکو درباره احتمال بازی کردن محسن مسلمان گفت: همه برای حضور در ترکیب اصلی در رقابت بوده و هستند به جز بشار رسن. مسلمان مشکلی ندارد. او به خاطر مصدومیت یک مقدار تمرین کم دارد ولی آماده است.

وی درباره اینکه آیا قولی برای صعود و قهرمانی می دهد یا خیر؟ گفت: هدف ما از بازی همین است. بازیکنان حداکثر توانشان را به کار می برند. در اینصورت چیزی را از دست نخواهیم داد. الاهلی در بازی رفت سه موقعیت داشت و دو تا از آنها گل شد. آنها شانس زیادی نداشتند. ما باید شانس گلزنی را افزایش بدهیم. مقابل گسترش هم فرصتهای زیادی از دست دادیم ولی باید برای بهبود نتیجه، اصرار داشته باشیم.

برانکو در خصوص گل اول سوریه به علیرضا بیرانوند و اینکه آیا راهکاری برای حل این نوع گل خوردن مقابل الاهلی عربستان دارد یا خیر؟ گفت: این صحنه ها، صحنه های لحظه ای در طول بازی است. زمان گل واکنش سوری‌ها از بازیکنان ما بیشتر بود ولی اینها بیشتر اتفاق است تا کار تمرین شده؛ بیشتر شانس بوده است ولی کیفیت در آن دخیل است. بهر حال در توپ برگشتی واکنش آنها سریعتر بود که این موضوع مهمی است.

وی درباره ثبت نام محمود خوردبین در کتاب گینس تاکید کرد: خوردبین در تمام قهرمانی های که پرسپولیس از تاسیسش داشته، بوده است. باید به خوردبین تبریک گفت. او به نوعی آرم پرسپولیس است.

محمود خوردبین که در این لحظه کنار سرمربی پرسپولیس بود، با شنیدن این جملات از وی تشکر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها