وزیر راه و شهرسازی از احداث 100 هزار واحد مسکونی برای اقشار کم‌درآمد با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا پایان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۰۰۵۷
خبر خوش وزیر راه برای اقشار کم‌درآمد

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، عباس آخوندی با بیان اینکه بخشی از افرادی که برای تأمین مسکن خود با مشکل روبرو هستند، گروه‌های کم‌درآمد جامعه هستند، اظهار داشت: این گروه‌ها یا تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) هستند یا تحت پوشش سازمان بهزیستی و یا تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی و تعداد بسیار کمی نیز تحت پوشش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دارند.

وی افزود: وقتی طرح مسکن مهر آغاز شد، قرار بود تنها مسئله گروه‌های کم‌درآمد را حل کند اما کسانی در این طرح ثبت‌نام کردند که به هیچ وجه مشمول آن نبودند، از این رو، ما به جای اینکه دوباره یک صف بی‌جهت درست کنیم، آمده‌ایم به سازمان‌هایی که وظایف اجتماعی دارند، اعلام کرده‌ایم که خودتان مشکل مسکن گروه‌های تحت پوشش خود را حل کنید.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: کاری که ما می‌توانیم به عنوان دولت انجام دهیم این است که برای ساخت این واحدهای مسکونی تسهیلات و زمین در اختیار بنیاد مسکن قرار دهیم و معتقدیم امام‌خمینی (ره) برای همین گروه این بنیاد را تأسیس کردند و از این رو به فرمان و حساب 100 حضرت امام (ره) برگشته‌ایم و بنیاد مسکن را برای حل این مشکل محور قرار داده‌ایم.

آخوندی تأکید کرد: خبر خوشی که برای گروه‌های کم‌درآمد داریم این است که سالی 100 هزار واحد مسکونی در قالب این طرح در برنامه داریم و امسال احداث 100 هزار واحد مسکونی اول را برای گروه‌های کم‌درآمد عملیاتی خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها