جانشین انتظامی فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری شرور معروف در شهرستان شهریار خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۹۴۰۰
دستگیری شرور معروف غرب تهران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ نورالهی عصر یکشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی دریافت اطلاعاتی در خصوص یک نفر شرور و اراذل و اوباش که با قدرت نمایی و فحاشی اقدام به تخریب اموال شهروندان و متواری شده بود، ماموران پلیس امنیت عمومی بلافاصله جهت دستگیری متهم وارد عمل شدند.

وی افزود : ماموران پس از انجام هماهنگی های قضائی در اقدامی غافلگیرانه و عملیاتی ضربتی موفق شدند متهم را در مخفیگاهش در شهرستان شهریار دستگیرکنند.

جانشین انتظامی فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: در بررسی سوابق متهم مشخص که این فرد بالغ بر هفتاد فقره پرونده در سطح کشور و دارای حدود هشت فقره پرونده مفتوح آدم ربایی، اخاذی، ضرب و جرح باچاقو سرقت می باشد.

نورالهی ادامه داد: در بازرسی از مخفی گاه متهم دو قبضه شمشیر و یک قبضه چاقو و ساتور نیز کشف شد.

وی گفت: با اقدامات انجام شده و تکمیل پرونده متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

جانشین انتظامی فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان اظهار داشت: دستگیری نامبرده که از اوباش معروف شهرستان بوده بازتاب گسترده در بین مردم داشته و باعث افزایش احساس امنیت و رضایت مندی و اعتماد به نیروی انتظامی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها