مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز

پروژه تونل انرژی سرعت می‌گیرد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم از بهره‌برداری 257 پروژه با صرف اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۸۴۷۸

مهدی آهنین پنجه، از بهره‌برداری 257 پروژه شرکت توزیع برق استان قم خبر داد و اظهار کرد: پروژها در راستای تقویت و توسعه 15 فیدر در سطح استان با صرف اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال و اجرای طرح های توسعه و احداث ،جابجایی تاسیسات، اصلاح و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف ، احداث شبکه روشنایی معابر، طرح های کاهش تلفات و نیرو رسانی با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم در ادامه به انجام اقدامات شاخص شرکت توزیع برق استان قم در طول 4 سال فعالیت دولت تدبیر و امید اشاره و تصریح کرد:در این مدت در بخش فوق توزیع تعداد سه دستگاه پست 20/63 کیلو ولت به ظرفیت 310 مگاولت آمپر و در بخش توزیع نیز با 1113 دستگاه تراسفورماتور با ظرفیت 246 مگاولت آمپر افزایش یافته است.

آهنین پنجه در ادامه با اشاره به بهره برداری نیروگاه های متعدد خورشیدی در استان قم تصریح کرد:تاکنون تعداد 16 نیروگاه تجدید پذیر به ظرفیت 3 مگاوات و تعداد سه نیروگاه CHP به ظرفیت 23 مگاوات در استان قم وارد مدار شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم در ادامه به نصب کنتورهای هوشمند در بخش های کشاورزی ،مشترکین صنعتی و پرمصرف اشاره کرد و افزود: تاکنون تعداد 5700 کنتور هوشمند در استان قم نصب شده است.

وی در ادامه بیان کرد:در این مدت 4 سال در بخش خطوط فشار متوسط بیش از 304 کیلومتر و در بخش خطوط فشار ضعیف نیز افزون بر 244 کیلومتر به صورت هوایی و زمینی در استان قم شبکه احداث شده است.

آهنین پنجه به جذب بیش از 98 هزار مشترک جدید در این مدت اشاره و خاطرنشان کرد:شمار مشترکان برق در قم امروز بالغ بر 533 هزار مشترک است با این وجود میزان تلفات برق در قم از بیش از 15.5 درصد در سال 92 ،امروز به کمتر از 10.5 درصد رسیده است.

وی تصریح کرد: افزایش مناطق خدمات رسانی برق از 2 به 4 منطقه جهت سهولت دسترسی و تکریم مشتریان خود ، استقرار نرم افزار نوین ،ارایه خدمات غیر حضوری به مشترکین با شماره تلفن 3121 ، فعال‌سازی‌ درگاه ‌اینترنتی ‌ارایه خدمات از طریق وب سایت به نشانی www.qepd.co.ir، سامانه پیامکی ارتباط مشترکین با شرکت به شماره 1000100121 را می‌توان از جمله اقدامات انجام شده در راستای افزایش رضایتمندی مشترکین عنوان کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها