معاون امور استان‌های صدا و سیما گفت: یکی از مهمترین ویژگی‌ها و مزیت‌های مرکز بسیج رسانه ملی در دوره جدید، توجه به اصل جوانگرایی است.
کد خبر: ۱۰۶۵۵۳۶
جوانگرایی ویژگی اصلی بسیج صدا و سیما در دوره جدید است

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت امور استان‌های صدا و سیما، دکتر علی دارابی در نشستی با مدیران مرکز بسیج رسانه ملی اظهار کرد: دوره جدید مدیریت مرکز بسیج صدا و سیما، با رویکردها و راهبردهای خوبی همراه شده است.

وی افزود: در حال حاضر کشور با مشکلات زیادی روبروست از جمله اینکه پروژه‌های نیمه کاره فراوانی در اقصی نقاط ایران وجود دارند که اتمام آنها 40 سال زمان می‌برد ولی می‌توان با ترویج روحیه بسیج، بسیاری از این عقب‌ماندگی‌ها را جبران کرد.

معاون امور استان‌های صدا و سیما با بیان اینکه نیازمند توسعه فرهنگ و روحیه بسیج برای حل مشکلات عمرانی، فرهنگی و اقتصادی هستیم گفت: آرامش‌بخشی به جامعه از دیگر کارکردهای بسیج به شمار می‌رود و در این بین مرکز بسیج رسانه ملی، وظایف سنگینی بر عهده دارد.

وی ادامه داد: لازم است رابطه معناداری میان مرکز بسیج صدا و سیما با مأموریت‌های رسانه ملی وجود داشته باشد البته در دوره جدید با تعامل خوبی که میان این مرکز و مجموعه سازمان و خارج از آن برقرار شده، امیدواری‌ها هم بیشتر شده است.

دارابی جوانگرایی در مرکز بسیج به سمت استفاده از نیروهای جوان، خلاق و انقلابی را یکی از مهمترین ویژگی‌های دوره جدید این مرکز دانست و تصریح کرد: بسیج در حقیقت سرمایه اصلی کشور محسوب می‌شود و سازمان صدا و سیما هم از این مسئله مستثنی نیست.

معاون امور استان‌های رسانه ملی گفت: ظرفیت خوبی از این منظر در مراکز استانی وجود دارد که بسیج باید به آنها توجه ویژه‌‌ای داشته باشد.

وی با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم خاطرنشان کرد: لازم است استان‌ها و مرکز بسیج صدا و سیما، برنامه‌های ویژه‌ای در این راستا داشته باشند.

دارابی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از حُسن انتخاب علی کریمی به عنوان فرمانده حوزه بسیج معاونت استان‌های صدا و سیما افزود: جوانی، انقلابی بودن و ولایی بودن عناصر اصلی انتخاب مدیران و مسئولان است و این ویژگی‌ها در آقای کریمی وجود دارند.

معاون امور استان‌های رسانه ملی ادامه داد: دانشگاه صدا و سیما یکی از مهمترین مراکز تربیت جوانان انقلابی در حوزه رسانه است و تاکنون افراد شاخصی از بین فارغ‌التحصیلان این دانشگاه جذب سازمان شده‌اند.

دارابی در پایان با بیان اینکه حمایت از بسیج و تعامل با این مرکز وظیفه ذاتی همه بخش‌های سازمان صدا و سیماست گفت: بسیج سرمایه اصلی رسانه ملی محسوب می‌شود و معاونت امور استان‌ها نیز آماده هرگونه تعامل با این مرکز است.

تلاش مجدانه بسیجیان سازمان برای پیشبرد اهداف رسانه ملی

در ابتدای این دیدار، علی فروغی رئیس مرکز بسیج صدا و سیما هم طی سخنانی اظهار کرد: انتخاب فرمانده حوزه برای معاونت امور استان‌ها کار سختی است زیرا حساسیت‌ها در این معاونت زیاد و افراد برجسته هم فراوان هستند.

وی افزود: با نظر معاون امور استان‌های رسانه ملی، آقای علی کریمی از بسیجیان همیشه در میدان برای این منظور انتخاب شد.

رئیس مرکز بسیج سازمان صدا و سیما با بیان اینکه این انتخاب اتفاقی مبارک را در حوزه امور استان‌ها رقم می‌زند گفت: اخلاص و پشتکار فراوان از جمله شاخصه‌هایی است که در آقای کریمی دیده می‌شود.

وی ادامه داد: خون تازه‌ای در رگ‌‌های مرکز بسیج تزریق شده و مجموعه بسیجیان سازمان به عنوان سربازان گمنام رسانه‌ای در بخش‌های مختلف صدا و سیما مشغول فعالیت هستند.

در پایان از خدمات ارزشمند فرمانده قبلی معاونت محمدباقر اعلمی قدردانی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها