تیم والیبال زیر 23 سال ایران موفق شد در دومین دیدار خود با نتیجه قاطعانه 4 بر صفر از سد چین عبور کند.
کد خبر: ۱۰۶۴۱۱۲
پیروزی قاطع امیدهای ایران مقابل چین +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دومین دیدار تیم والیبال زیر 23 سال ایران در رقابت های قهرمانی جهان با چین بود که روز گذشته توانست ترکیه را شکست دهد اما مقابل شاگردان خوان سیچلو چاره ای به جز شکست 4 بر صفر نداشتند.

بر خلاف بازی گذشته تماشاگران ایرانی به دلیل ساعت بازی نتوانستند خود را به سالن برسانند اما از طرفی دیگر چینی های مقیم قاهره خود را به سالن مرکزی این شهر رسانده بودند.

این اولین بازی روز دوم محسوب می شد در حالیکه روز گذشته ایران بازی آخر را انجام داده بود و به وقت محلی ساعت یک نیمه شب به محل اسکان خود رسیدند.

با این حال خوان سیچلو با یک تغییر نسبت به روز گذشته تیم را به زمین فرستاد. جواد کریمی، رسول آقچه لی، سعید جواهری توانا، اسماعیل مسافر، رحمان تقی زاده، سهند الله وردیان و اسماعیل طالبی آغاز کنندگان این دیدار بودند.

بازیکنان ایران که شب گذشته بازی سختی و نزدیکی را پشت سر گذاشته بودند در دیدار مقابل چین بسیار خونسردتر و هماهنگ به میدان رفتند که مزد این بازی هماهنگ برد 15 بر 12 در ست اول بود.

بازی منظم ایران در ست های بعدی هم ادامه داشت و سیچلو به ترکیب اصلی خود دست نزد تا در نهایت بازی را با نتیجه 4 بر صفر و با امتیازات 15 بر 12، 15 بر 12، 15 بر 8 و 15 بر 13 به سود خود کند تا به اولین پیروزی خود در رقابت های قهرمانی زیر 23 سال جهان دست پیدا کند.

تیم والیبال زیر 23 سال ایران در سومین دیدار خود فردا از ساعت 22:30 به مصاف الجزایر خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها