سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران گفت: آرژانتین بهتر از ما بازی کرد و برای هر امتیاز در زمین جنگید.
کد خبر: ۱۰۶۳۸۲۵
سیچلو: با تعدادی اسامی در زمین بازی کردیم

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، خوان سیچلو پس از اولین دیدار ایران مقابل آرژانتین در رقابت های قهرمانی جهان اظهار داشت: سیستم امتیازدهی جدیدی را تجربه کردیم که سقف آن 15 است و در چنین شرایطی امکان بازگشت به بازی بعد از 2-3 اشتباه وجود ندارد. آرژانتین از ما بهتر بازی کرد، به خصوص در توپگیری که نقطه قوت آنها بود. آرژانتین بازی خوبی انجام داد، برای هر امتیاز جنگید و به عنوان یک تیم بازی کرد اما ما با تعدادی اسامی در زمین بازی کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که آینده رقابت ها را چه طور می بیند گفت: اگر به عنوان تیم بازی کنیم می توانیم به آینده امیدوار باشیم اما اگر بخواهیم با اسامی و بر تکیه به اسم ها بازی کنیم نه امیدوار کننده نمی بینم.

سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال ایران گفت: من انتظار همچنین شرایطی را داشتم چون در والیبال دو حالت وجود دارد یا برد یا باخت اما برخی دوست دارند ما خودمان را از قبل برنده و قهرمان بدانیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شاید یکی از دلایلی که ایران در تورنمنت های جهانی قهرمان نشده است همین پیش بینی های قبل از موعد باشد. نمی دانم، این نظر من است. باز هم می گویم، شاید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها