نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تشکیل جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در نوبت عصر روز پنجشنبه (۲۶ مرداد) مخالفت کردند.
کد خبر: ۱۰۶۳۱۲۶
مخالفت نمایندگان با بررسی صلاحیت وزرا در عصر پنجشنبه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان ادامه بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنامه کار ما این بوده است که فردا صبح تا ظهر به بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزرا بپردازیم، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعدادی از نمایندگان مراجعه کردند و گفتند که برای فردا بعدازظهر در حوزه انتخابیه‌شان کار دارند، لذا برای تشکیل جلسه فردا عصر باید رأی گیری کنیم.

بر این اساس با رأی‌گیری از نمایندگان، مجلس با ۴۸ رأی موافق، ۱۵۷ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۲۵۷ نماینده حاضر در صحن با تشکیل جلسه در نوبت عصر پنجشنبه مخالفت کرد.

به این ترتیب با پایان جلسه نوبت عصر امروز در ساعت ۱۹:۳۰، نمایندگان از صبح فردا ۸ تا ۱۳ صلاحیت بخش باقی‌مانده وزرا را بررسی خواهند کرد و ادامه این دستور کار به صبح شنبه (۲۸ مرداد ماه) موکول خواهد شد.

پس از رأی‌گیری از نمایندگان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد که جلسات روز شنبه تا نوبت شب (پس از نماز مغرب و عشاء) خواهد بود تا کار بررسی صلاحیت‌ها به پایان برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها