اکبریان در موافقت با وزیر پیشنهادی اطلاعات؛

برقراری آرامش در وزارت اطلاعات از اقدامات علوی بوده است

نماینده مردم کرج گفت: وزارت اطلاعات در کنار نیروهای مسلح و نیروی انتظامی جزیره امنیتی را برای جمهوری اسلامی به وجود آوردند.
کد خبر: ۱۰۶۲۹۷۱
برقراری آرامش در وزارت اطلاعات از اقدامات علوی بوده است

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در موافقت با حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: وزرات اطلاعات از ارکان امنیتی کشور است و در دنیای معاصر مفهوم امنیت فیزیکی با ماموریت های این وزراتخانه گره خورده است.

وی با بیان اینکه وزرات اطلاعات درمبارزه با جاسوسی و نیز در منطقه عملکرد خوبی داشته است، تصریح کرد: وزارت اطلاعات در کنار نیروهای مسلح، بسیج نیروی قدس و نیروی انتظامی جزیره امنیتی را برای جمهوری اسلامی به وجود آوردند که شخص وزیر نقش پدری در این موضوع داشته است و توانسته در این چهار سال رسالت خودش را به سرانجام برساند.

اکبریان با تأکید بر اینکه وزرات اطلاعات در معرفی مفاسد بی کار ننشسته است، گفت: وزارت اطلاعات در این زمینه منجر به بازگشت 37 هزار میلیارد تومان شده است و کشف بیش از 300 تن مواد مخدر سنتی و صنعتی از اقدامات وزارت اطلاعات بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها