بسکتبال کاپ آسیا - لبنان؛

صعود آسمانخراشهای ایران به یک چهارم نهایی

تیم ملی بسکتبال ایران با شکست تیم اردن سومین پیروزی خود را در مسابقان کاپ آسیا در لبنان رقم زد و مقتدرانه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.
کد خبر: ۱۰۶۲۰۲۷
صعود آسمانخراشهای ایران به یک چهارم نهایی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و اردن از گروه نخست مسابقات کاپ آسیا شامگاه یکشنبه در بیروت لبنان برگزار شد و طی آن ملی پوشان کشورمان حریف خود را با نتیجه ٨٣ بر ٧١ شکست دادند.

شاگردان مهران حاتمی با کسب برتری ١٩ بر ١٢ و ٢٤ بر ١٤ در دو کوارتر نخست این بازی، نیمه اول را با برد به پایان رساندند. آنها البته در کوارتر اول نیمه دوم دیدار برابر اردن متحمل شکست ٢٤ بر ١٩ شدند. اردنی ها که در تلاش برای کسب امتیاز کامل این بازی بودند، در کوارتر پایانی نیز موفق به کسب تساوی ٢١ بر ٢١ شدند اما در نهایت بازنده بازی شدند.

دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و اردن در چارچوب روز پایانی مرحله گروهی مسابقات کاپ آسیا برگزار شد. تیم ملی بسکتبال کشورمان که پیش از تیم های هند و سوریه را شکست دادن بود و صدرنشین گروه نخست بود، با برتری در دیدار برابر اردن ٦ امتیازی شد و با تثبیت صدرنشینی به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات شد.

تیم ملی بسکتبال در این مرحله با برنده دیدار دو تیم چین تایپه و لبنان رقابت خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها